Wens: zwanger in 2021

Stuk ongeduld hier heeft vanochtend toch nog maar een keer getest, want voel vanalles en kan m'n vinger er niet op leggen.
Bovenste test is van gisterochtend, middelste van gistermiddag en de onderste van vanochtend. Er staan echt wel streepjes al hoewel ze lastig op de foto te krijgen zijn en ook nog erg licht zijn..
https://ibb.co/4PwkZ7z

MLG, ik zie ze ook hoor, heel licht. ? Je bent nog heel vroeg, dus het is nog erg fragiel, maar ik zou zeker even glimlachen bij het kijken naar je tests.

Wees trouwens wel voorzichtig met zovaak testen, zeker meerdere momenten op een dag. Als je er niets van verwacht is het prima, maar verwacht geen sterke vooruitgang te zien in slechts een paar uur hé. Daarvoor moet je testen vergelijken die 2 of meer dagen verschillend zijn, zeker voor je NOD. Niet dat je straks in de stress schiet omdat je hoopte dat hij al donkerder zou zijn ?

Spannende komende dagen!

Ik ga zo even berichtjes teruglezen en het bestanden bijwerken meiden!

[quote quote=10414648]MLG, ik zie ze ook hoor, heel licht. ? Je bent nog heel vroeg, dus het is nog erg fragiel, maar ik zou zeker even glimlachen bij het kijken naar je tests. Wees trouwens wel voorzichtig met zovaak testen, zeker meerdere momenten op een dag. Als je er niets van verwacht is het prima, maar verwacht geen sterke vooruitgang te zien in slechts een paar uur hé. Daarvoor moet je testen vergelijken die 2 of meer dagen verschillend zijn, zeker voor je NOD. Niet dat je straks in de stress schiet omdat je hoopte dat hij al donkerder zou zijn ? Spannende komende dagen! Ik ga zo even berichtjes teruglezen en het bestanden bijwerken meiden![/quote]
Lief je bezorgdheid! Nee ik was inderdaad niet in de veronderstelling dat ze donkerder zouden kleuren maar over de eerste test twijfelde ik enorm of ik nu wel of geen streepje zag, de vorige ronde heb ik één positieve test gehad terwijl ik de volgende ochtend een duidelijk negatieve test kreeg. Vandaar dat ik ietwat huiverig ben ook..
Ik kijk er in elk geval met een glimlach naar ?

Hoi allemaal! Even een tijdje afwezig geweest, ik denk wel aan jullie allemaal hoor! Soms even goed om alles even wat los te laten. Inmiddels al bezig sinds januari 2019, dus al een hele tijd. 
Inmiddels ben ik Bij t umcg geweest, daar gaat het allemaal een stuk beter en sneller. Ik krijg een baarmoederfoto, nog voor mijn volgende eisprong. Er was heel veel begrip voor mijn rottige situatie. 
@Covo mijn nod is 26 feb trouwens. Dus ik wacht nog even. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?? 
Een dikke knuffel voor jullie allemaal en gefeliciteerd voor alle meiden met een positieve test! 

Gefeliciteerd MLG! Wat een goed nieuws!!
Mandarijntjex wat fijn dat er begrip is voor je situatue in het umcg. Hopelijk word je wat wijzer van de echo. Hoop dat het voor jullie ook gauw zo ver mag zijn! 

Terug
Bovenaan