Wens: zwanger in 2021

SteefEef, het is ook een rollercoaster en zeker niet gek dat de emoties je even overkomen ipv dat je er helemaal controle over hebt. ? Bij zo'n positieve test zie je toch een toekomst voor je die je zo ontzettend graag wilt, en als het dan mis gaat lijkt het alsof dat uiteen klapt. Het wordt alleen uitgesteld, maar op dat moment voel je dat gewoon anders. Laat 't maar gebeuren meid. En die angst dat het de volgende keer goed gaat, daar kan ik helaas over mee praten. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het bij jou goed komt ?

Jemig Caroline, wat een traject! Ik heb wel het idee dat Jakob en jij een heel fijn team zijn en hij je goed steunt, ik kan me voorstellen dat dat het proces wel fijner maakt?

Fijn Jessie! Heb het aangepast! Wat bijzonder dat dat zo goed werkt zeg!

Anneke, hoe is het met jou?

Hai Mandarijntje! Wat fijn dat je een fijnere ervaring bij het UMCG gehad hebt! Ik kan me voorstellen dat je met een beter gevoel vooruit gaat?
Je NOD is inmiddels wel verstreken, hoe voel je je? Wacht je nog even met testen?

Met mij gaat het goed, bedankt iedereen ? De misselijkheid helaas nog steeds aan het opbouwen lijkt het, ik doe dagelijks hard mijn best niet over te geven omdat ik gefocust ben mijn voedingsstoffen binnen te houden voor het kleintje. Inmiddels alweer 10.5 week, volgende week maandag de 8e de termijn echo. Voorlopig nog netjes via planning uitgerekend op 24 september, mijn eigen verjaardag, dus ik ben heel benieuwd hoe dat straks na de termijnecho is. ?

Hoe is het met de andere meiden?

Proficiat MLG! 
Ik ga door naar ronde 3, nieuwe nod 26 maart. De spotting is vandaag begonnen op dag 22 van mijn cyclus. Het gekke is dat ik deze maand minder baal dan vorige maand. Ik heb momenteel enkele lichamelijke klachten die ik best eerst onder controle heb dus vandaar dat ik wat afwezig was. Even weer focussen op mezelf zodat ik een veilige thuis kan bieden. Heel veel succes voor diegene op het wachtbankje! En proficiat aan de zwangere onder ons! 

MLG, wat fijn! Gefeliciteerd!

CoVo, wat fijn dat het goed gaat, behalve de misselijkheid. Hopelijk trekt dat over een paar weken weg en kun je er nog meer van genieten!

Ik zit op het wachtbankje. Denk zelf dat het deze ronde nog niet is gelukt, ik ben denk ik toch te laat begonnen met de ovulatietesten en ben bang dat ik het daardoor gemist heb. Maargoed, we zullen zien!

@mlg van harte gefeliciteerd, wat fijn al zo snel die mooie test! 
@Covo wat balen dat je nog zo misselijk bent, naar lijkt me dat. Wel mooi om naar uit te kijken dat je volgende week een echo hebt. Daar doe je het voor. 
Ik ben inmiddels ongesteld geworden, dus ik schuif weer door. Wanneer mijn volgende nod is weet ik nooit precies i.v.m. onregelmatige cyclus.
Ik kan nu maandag naar het umcg bellen voor de baarmoeder foto (hsg), heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor er wisselende verhalen over. Toch kijk ik er wel naar uit, het voelt weer als een stap vooruit. 

Terug
Bovenaan