Wens: zwanger in 2021

Dank jullie wel lieve allemaal ❤️ Ik duim heel hard met jullie mee dat jullie binnenkort allemaal een positieve test mogen hebben

MLG proficiat!! ❤
@covo; met mij alles ok ? ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus en had gisterenochtend ineens al temp. stijging en ook wel wat steekjes en zeurend gevoel in onderbuik...baarmoederhals ook echt hoog! En oja gisteren nog geklust natuurlijk en toen was het allemaal precies wat meer gevoelig vanbinnen...net geen pijn zeg maar. Als dat al iets betekend??
Ik vermoed dus dat ik nu rond eisprong ben... is dus best vroeg eigenlijk! (Cd12/13?!...vorige ronde pas op dag 16). Ik heb ook sinds vrijdag ovutest gebruikt en dus nu al 3 dagen getest en tja...de teststreep is duidelijk aanwezig, bijna even donker als de controlestreep maar net niet dus, misschien heb ik dus de echte piek gemist en was die al vorige donderdag? Geen idee...we zien wel de komende weken ?

MLG gefeliciteerd! Wat een fijn nieuws.  
Covo fijn dat het goed met je gaat! Hopelijk gaat de misselijkheid ook nog wat afnemen!
Voor de meiden bij wie de menstruatie doorgebroken is een dikke knuffel ? 

Succes met alle andere lichamelijke dingen die spelen Kat. Volgende ronde hopelijk goed nieuws!

Heb je geen piek gevonden Marlies? Je weet het nooit hoor.. Soms doet je lichaam rare dingen.

Spannend Mandarijntje! Weet je al wanneer de foto gemaakt wordt? Ik heb er geen ervaring mee. Heb je daarna een afspraak met de gynaecoloog om je verder te vertellen wat eventuele stappen zijn etc?

Spannend Anneke! Misschien idd deze maand een iets kortere cyclus? Test je nog even door?

@CoVo: ik ben dinsdag (vorige week) begonnen met testen en op dinsdag/woensdag was het streepje donkerder, maar ik twijfel of het dan wel echt mijn eisprong is geweest. (Het was namelijk niet superdonker te zien op de test, als je begrijpt wat ik bedoel). Donderdag was er niks meer te zien. Dus of ik had mijn piek op dinsdag/woensdag, of hij zat daarvoor nog (toen ik dus niet testte). Vaag verhaal, snap je het nog? We hebben het woensdag gezellig gemaakt, maar dat was denk ik al te laat. We gaan het zien, nog een kleine 2 weken wachten...

@Anneke: bij jou blijft het ook nog even spannend dan! Hopelijk was je ook nog op tijd!

Hier menstruatie weer voorbij dus nu wachten op mn eisprong. Ga deze maand niet testen heb ik besloten. Heb nog 3 CB liggen dus kan bij twijfel altijd een testje doen maar nu al 2 maanden weer een eisprong gevoeld en duidelijk signalen als hij er aankomt dus ik vertrouw op mn lijf. Ronde 4, let's go!

Terug
Bovenaan