Wens: zwanger in 2021

Dames kijken jullie even mee, als ik de vier ovutesten vergelijk denk ik dus gisteren meest positieve test...al is die nog niet helemaal even donker als de controlestreep, wat denken jullie? Ik had even een temp stijging in het weekend (dan wel uitgeslapen tot 10u ?) maar vanmorgen was mijn temp net iets lager dan anders (36.5) dus als hij morgen stijgt denk ik dat ik vandaag mijn eisprong had... mijn baarmoedermond zit ook héél hoog... 

@AnnekeDbo ik zie geen foto's
@liefsvan goed dat je de eisprong zo aan voelt, alleen maar fijn om niet steeds in de weer te hoeven met testen. 
Ik heb vanmorgen gebeld naar het ziekenhuis, aanstaande donderdag om half 9 krijg ik mijn hsg. Ik vind het enorm spannend. Maar ben ook blij dat het eindelijk zo ver is. Duimen jullie voor me dat het mee valt? ♡

Dag allen! Een tijd geleden even meegelezen en gepraat op dit topic, maar was er wat te veel mee bezig dus heb een tijd niet ingelogd. Nu weer wat bijgelezen, blijft fijn en bijzonder om te zien wat er bij iedereen is gebeurd in de tussentijd.
Mijn issue is dat ik na het stoppen met de pil in november nog niet ongesteld ben geworden, nu nog steeds niet. Tussendoor dacht ik een keer mogelijk zwanger te zijn, maar was niet zo. Heb net toch maar een keer een mailtje aan de HA gewaagd, hoewel ik verwacht dat ze daar zeggen dat ik langer moet wachten. Merk dat ik over het algemeen er niet te veel mee bezig ben, maar bij vlagen een beetje neerslachtig bij het idee dat het nog wel eens heel lang kan gaan duren. 
Liefs!

Ah ik snap het Marlies, lastig! Maar nog niet de moed opgeven hoor!

Liefs van, hopen dat het deze maand weer lukt, en hopelijk ook de laatste dagen, om er weer relaxter in te staan. Op naar je nieuwe NOD, en naar goed nieuws!

Anneke, lastig zeg. Ik zou wel denken dat de 28e een piek aangeeft.. Is dit de eerste maand dat je test? Zo nee, hoe zagen ze er de andere maanden uit?

Ah Mandarijntje, fijn! De afspraak staat! Spannend! Ik duim zeker met je mee en ben heel benieuwd! Ik hoop dat alles ok is, maar ook dat je antwoorden krijgt indien mogelijk. Dus bij voorkeur nu goed nieuws, en daarna wellicht verdere hulp?

Oh Sophie wat vervelend. Ik snap dat dat je frustreert hoor. En ook als de huisarts misschien idd nog aangeeft nog iets langer te wachten, dan nog is het goed van je dat je wel alvast even gemaild hebt. ? Voor hetzelfde geld wil hij wel al wat voor je doen.  En anders hoop ik dat je menstruatie snel doorbreekt!

Hee allemaal,
Hier even een update van mij. Ik zit nu op CD18 (DPO 4). Ik heb net echt extreem felle steekjes gehad in mijn baarmoeder. Echt dat ik even moest schreeuwen. Het is nu al weer weg. Pfoeh, wat gemeen. Herkent iemand dit? 

Terug
Bovenaan