Wens: zwanger in 2021

Ik kan zaterdag pas testen. Maar nu alvast een vroege test gedaan. En nu twijfel ik heel erg... is een beetje een vaag streepje. Kan hier geen foto plaatsen helaas. Maar O M G. Hou jullie op de hoogte!

Hoi,
Ik had afgelopen zondagochtend (cd 28) een negatieve zwangerschapstest van kruidvat, de early. Heb al wel continu het gevoel dat t wel eens raak kan zijn, maar kan mezelf ook gek maken natuurlijk. Vorige cyclus was 29 dagen, die daarvoor 27.. dus nu iig na nod. 
Heb nog testen liggen van kruidvat 2v5, zouden jullie dit doen nu..?! 
Eergister wel wat ongikrampen gehad.. maar tot nu toe niks. 

Hi all! Wat fijn, een topic over mensen die zwanger willen worden. Ik had vanmiddag zelf een topic gepost over dat ik enorm onregelmatig maar ook een lange cyclus heb. Daarin enorme fijne reacties gehad, dus besloten mij hier ook maar te melden.
ik ben 28, woon in Brabant en sinds enkele weken besloten er echt voor te gaan. Dit is ronde 1 dus :) Mijn vriend wilde het al langer, na het krijgen van een neefje vorig jaar zijn mijn eierstokken ook gaan rammelen. Deze cyclus duurt enorm lang, getest maar negatief. Maar ik ben onregelmatig, dus heb geen idee wanneer ik ongesteld moet worden dus wanneer ik overtijd ben. Voor nu besloten het eerst maar even zo te proberen, als het nu echt niet lukt naar de huisarts te gaan. Hou al enkele jaren mijn cyclus bij dus voor mij is dit al sinds de pubertijd normaal, deze uitschieters. Mij lijkt het fijn om soms mijn ei kwijt te kunnen en teleurstelling maar hopelijk ook vreugde te kunnen delen. 

@liefs van, fijn dat je het zo goed aanvoelt. Hopelijk lukt het zonder ovulatietesten! 
@mandarijntje, fijn dat je een afspraak hebt staan. Spannend! Ga uiteraard voor je duimen! 
@sophie, goed dat je de huisarts hebt bericht. Wellicht kunnen ze toch iets voor je doen! 
@jessie, klinkt niet prettig :( het klinkt voor mij niet bekend. 
@shirpie, spannend!!!! 

@Shirpiee, ik ben heel benieuwd en hoop van harte dat het een positieve test is! 
@Myrr dat blijft dus nog even spannend. Wie weet is je hormoonniveau nog wat laag. Je kan altijd nog een keer testen over paar dagen?
@Finetto spannende tijd komt er aan dan! altijd welkom om gezellig mee te kletsen.
De steken zijn hier al weer opgehouden hoor. Gelukkig.. Heb nog steeds een positief gevoel over deze ronde. Ik moet alleen nog even ruim een week geduld hebben voordat ik meer weet. Zit nu op DPO5. Kan de tijd even een tandje sneller? aahhh.. haha.

Hoi Dames,

Gisteren had ik een early test van de kruidvat gedaan. Die gaf wat vaag positief. Vanmorgen een clear bleu test gedaan. Deze gaf zwanger aan (yesssss!!!). Maar ik blijf een twijfelkont. Vandaag gebruik gemaakt van 10 minuten shoppen bij de action. En daar ook early testen meegenomen. Deze gaf geen zwanger. Maar ben ook 3 dagen te vroeg (dan is het maar 75% betrouwbaar) en het is geen ochtend urine. Voor de zekerheid toch nog maar een clear bleu gedaan en deze gaf ook weer zwanger aan.

Ga morgen ochtend maar nog 1x een test doen die van action en clear bleu. Vind het zo ongeloofwaardige en ondertussen heb ik een heeeeel gelukzalig gevoel!

Ik merk dat ik het lastig vind om het hier allemaal bij te houden. Sorry daarvoor! Ik zou het leuk vinden om een whatsappgroepje te hebben met 4/5 dames die in het zelfde proces zitten.

Hoi hoi! 
Het lijkt me ontzettend leuk om aan te sluiten bij deze groep. Ik ben 26 jaar oud en samen met mijn partner besloten om onze kinderwens te proberen in vervulling te laten gaan.

Ik zit nu in de 2e poging voor ons 1e kindje waarvan mijn NOD a.s. maandag 8 maart is. Zo spannend!
Ontzettend leuk om iedereen zijn verhaal te lezen en hoe zij de dingen ervaren en beleven. 

Groetjes

Terug
Bovenaan