Wens: zwanger in 2021

Oh Jessie wat vervelend die scherpe steken in je buik! Wat zou dat kunnen zijn geweest? Fijn dat het weer verminderd is. Die laatste week altijd he... Duurt een maand!

Oh Shirpie wat fijn! Ik zou Clear Blue gewoon  geloven hoor! Nog even de komende dagen afwachten omdat je nog vroeg bent met testen, maar voorzichtig gewoon gefeliciteerd!! ?

Myrrrr hoe is het inmiddels?

Hai Finetto, welkom! Wat vervelend dat je zo'n onvoorstelbare cyclus hebt sommige maanden. Dat maakt het niet makkelijker! Gebruik je ovulatietesten?

Hoe is het met jou MTH?

Hai KimChar, welkom! Spannend! Hoe voel je je?

Hoe is het met de andere meiden?

Finetto en kimchar, welkom! Leuk dat jullie ook gezellig mee kletsen! 
Shirpie, de cb geeft niet voor niets  zwanger aan toch?! Super spannend, maar alvast wel een beetje gefeliciteerd! 
Covo, met mij gaat het goed! Voel me prima dus mag niet klagen ? hoe gaat het met jou? 

Dankjewel!
Voel me goed, voel me energiek en soms hyperactief maar dat is ook wel een beetje mijn enthousiaste rondom de hele nieuwe situatie. Ik vind het spannend en let op elke verandering en kwaaltjes die ik merk en voel en probeer ze ergens aan te relateren in mijn cyclus. Herkennen jullie dit ook? 

Hey dames
Ik duim mee voor iedereen met NOD in zicht! ?Welkom ook aan de nieuwe meiden!
Hier op het wachtbankje ? gisteren héél duidelijke positieve ovutest, teststreep nu donkerder dan de controlestreep! Vandaag dus eisprong gehad en dat voelde ook zo!  Laat ons hopen dat maart voor velen mooi nieuws mag brengen ?

Hallo lieve dames. 
Even weer een berichtje van mij. 
Vorige maand heb ik het even helemaal los gelaten. En zijn er ook bewust niet mee bezig geweest. 
Nu willen we het de aankomende ronde weer proberen. Mijn nieuw NOD is 26 maart.

Hai dames, 
wat is er veel gebeurd. Ik heb geprobeerd alles mee te lezen maar soms mis je toch wat. 
Vandaag zijn mijn vriend en ik 6 jaar samen. Ik dacht leuk om een early test van de action te doen. Deze is helaas negatief. Zaterdag is eigenlijk mijn NOD. Ik verwacht dus dat wij door kunnen naar de volgende ronde.
Alleen las ik gister het verhaal van @shirpie over de early test van de action die bij haar negatief aan gaf terwijl clear blue positief zegt. 
Ergens heb ik dus een sprankje hoop dat mijn menstruatie van het weekend uitblijft en dat er toch nog en positieve test volgt. 

Fijne dag allemaal! ?

Fijn MTH! Mijn misselijkheid heeft vorige week volgens mij wel zijn piek bereikt, althans dat idee heb ik deze week. Het wordt langzaam iets minder. Maandag alweer de termijnecho, het gaat hard!

Ja haha KimChar ik denk dat iedereen dat wel herkent. Probeer op te schrijven wat je voelt iedere maand. Zodat je weet welke dingen je wel of niet voelt, ook als je menstruatie doorbreekt. Dan kun je daar een volgende maand iets houvast aan hebben. Maar we hopen natuurlijk gewoon op een positieve test! Ga je maandag testen?

Wat fijn Anneke! Op naar de spannende laatste 2 weken!

Hai Poni! Fijn dat het gelukt is vorige maand om er even niet mee bezig te zijn. Ik duim met je mee deze maand ?

Nog niet helemaal de moed opgeven hoor Wensdj, het is pas voorbij als je menstruatie doorbreekt. In ieder geval gefeliciteerd met je jubileum!

Ik merk dat ik steeds ietsje minder behoefte heb om op het forum te komen. Deze groep vind ik geweldig en ik gun het iedereen hier zo ontzettend om goed nieuws te krijgen! Maar ik merk dat ik een beetje twijfel of het nog wel klopt dat ik er nog zo actief bij ben..

Als maandag, fingers crossed want het is iedere keer toch weer spannend, de termijnecho ook helemaal goed blijkt, ga ik wat minder aanwezig zijn op het forum. Ik zal de link van het lijstje in het bericht zetten, zodat iedereen er gewoon bij kan en jullie hem zelf kunnen bewerken.

Ik blijf wel af en toe meelezen, want ik wil zo graag weten hoe het met jullie blijft gaan, en ik duim voor iedereen dat jullie goed nieuws krijgen! Geef de moed niet op, 2021 wordt het jaar van ons allemaal ?

Oooh shirpie leuk! Gek dat de ene wat anders zegt dan de andere... 
Kimchar welkom! Hopelijk is het snel raak bij jullie.
Covo helemaal logisch natuurlijk. Jij bent altijd zo enorm betrokken hier en je reageert op iedereen zo lief! Maar je bent natuurlijk wel al zwanger en ik snap dat gevoel dat het niet helemaal meer past met waar jij zelf bent nu. 
Ik was vandaag begonnen met ovulatietesten, maar ik verwacht mijn eisprong tussen 9 en 12 maart dus ik denk dat ik op 7 maart weer ga testen. Het was een beetje te vroeg vandaag, haha. Wel een klein streepje maar dat zegt natuurlijk niks

Terug
Bovenaan