Wens: zwanger in 2021

Hee Mie, welkom terug op het forum. Klinkt alsof het misschien al weer raak is dus. Weet je alleen zeker dat je geen zwangerschapshormonen in je lichaam hebt van de miskraam? Al lopen ze op.. Dus lijkt goed nieuws? zou gewoon nog een keer testen de komende week. Misschien met even een paar dagen er tussen?
Zwanger yes nou dan zou ik de ovu testen er maar weer bij pakken haha. Verwarrend allemaal he?
CoVo weet niet of ik onder de bijna NOD val met de mijne a.s. vrijdag, maar hier alles nog rustig. Gelukkig dit keer nog geen spotting (zoals vorige cyclus de gehele week voor mn menstruatie)! Voel me heel goed. Wel wat last van jeukende tepels sinds vandaag en dat heb ik normaal niet. Aah dit wordt een spannend weekje. Zal het dan nu zo ver zijn? ?

Hee mie! Leuk om jou weer te zien! Hoe is het met de kleine! We schreven samen in het andere 'uitgerekend in 2019’ topic
Jessie heeeeel verwarrend ja :|

Hee Meiden,
Vanmorgen uit bed de vroege test gedaan en daar verscheen een lichte streep! Ik ben er een beetje ondersteboven van. Mijn NOD is a.s. maandag 8 maart. Dan doe ik nog een test. Maar in principe betekent dit dat er een innesteling heeft plaatsgevonden toch?
Welke test kan ik het beste gebruiken voor a.s. maandag? Ik heb nog een aantal testen van sensitest liggen. Of hebben jullie advies voor een ander merk?

Groetjes 

Kimchar zeker! Dat is voor nu dan dus een ingenesteld (of innestelend?) en bevrucht eitje!  Wat leuk! Het soort test is vrij persoonlijk maar als je gaat testen zou ik het met dezelfde doen, omdat niet alle testen hetzelfde reageren op een bepaalde hoeveelheid Hxg.

Kan ik iemand blij maken met 41 ovulatie- en 11 zwangerschapstesten? Ze zijn van het merk Telano en “houdbaar” tot september 2021. Je kan er niet overheen plassen. Je moet ze in je urine dippen.
Ze gaan naar de eerste die aangeeft interesse te hebben.
Ik stuur ze per post naar je op :)
Je adres kan je veilig sturen naar een e-mailadres dat ik voor dit forum heb aangemaakt. Ik zal het e-mailadres delen met degene die interesse heeft :)

Oh KimChar gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Zoek even online hoe je je foto in een URL zet. Zijn verschillende maniertjes voor. We houden altijd van foto's van positieve testen ?

Zelf testte ik inderdaad nog 1x met dezelfde test als de eerste, en daarna met clearblue digitaal met weken indicator.

[quote quote=10417995]Hee mie! Leuk om jou weer te zien! Hoe is het met de kleine! We schreven samen in het andere ‘uitgerekend in 2019’ topic Jessie heeeeel verwarrend ja ?[/quote]
Ja, inderdaad! Ik dacht al dat ik een bekende zag! Zijn jullie ook al weer een tijdje bezig? Nummer 2 ook?
M. is ondertussen 21 maanden! Een fantastisch kereltje, al zeg ik het zelf :D. Maar vandaag wel een moeilijke dag. Op zo'n dag denk je toch even... oh jee, 2? Hoe moet dat dan? :D

Terug
Bovenaan