Wens: zwanger in 2021

Hi dames,
Mijn man en ik zijn sinds december bezig voor een derde kindje. We proberen de natuur te helpen sturen naar een meisje door een aantal tactiekjes toe te passen.
Mijn eisprong is vandaag, dus ik mag plaatsnemen op het wachtbankje de komende 2 weken.
Ik schrijf graag met jullie mee ?
Groetjes Angélique

@KimChar, wat heerlijk om zo'n duidelijk streepje te zien! :D

Ik heb sinds vanochtend echt iets heel geks. Weet ook niet zo goed hoe ik dit moet omschrijven, haha. Maargoed, ik heb dus het gevoel dat ik heel hard tussen mijn benen ben geschopt. De onderkant van mijn schaambot voelt aan alsof het een giga blauwe plek is. Ik voel het met lopen, zitten en afvegen. Er is echt niks gebeurd dat dit kan verklaren... Herkennen jullie dit gevoel of ben ik echt heel raar? xD Nog een paar dagen tot mijn NOD...

Dank je Elfje! Alweer 11.5 week, maar ik vind deze groep zo leuk dat ik ben blijven hangen ? Ik vind het geweldig om goed nieuws te zien bij alle meiden en deze groep is een hele fijne warme groep om ook de minder fijne momenten in te delen. Ik ben wel van plan wat meer afstand te houden, maar vind het ook wel weer leuk dat er weer nieuwe meiden bij zijn. ?‍♀️?
Ik voel me goed, inmiddels over de piek van m'n misselijkheid heen en dat scheelt een hoop!

Ai wat vervelend dat je vaak zo vroeg al bruinverlies hebt! Ik hoor dat steeds bij meer meiden, ik kan me voorstellen dat je dan zo slecht weet waar je aantoe bent.. Ik hoop voor je dat het dit keer geen aankomende menstruatie is! ?

Jaaaa KimChar die is duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn!

Hai AngéliqueJL, gezellig! Ik heb je erbij gezet! Wat grappig dat jullie proberen te sturen richting een meisje! Mag ik vragen welke tactieken jullie hebben toegevoegd? Ze zeggen vaak dat de snelle zaadjes jongens zijn en de langst levende zaadjes meisjes, hebben jullie hiermee gestuurd?

Hai Marlies! Jouw NOD komt ook alweer bijna in de buurt! En Ouch! Dat klinkt niet heel fijn! Ik herken het niet, maar ik moet wel zeggen dat ik mijn lichaam niet meer herken sinds mijn positieve test. Dus dat het lichaam in staat is tot rare dingen klopt helemaal! Wist je alleen maar altijd zeker wat het betekent..

CoVo, wat fijn dat je misselijkheid minder wordt! En gezellig dat je blijft hangen! :D Mijn NOD komt inderdaad in de buurt, volgens mijn app nog twee dagen eerder dan in de beginpost staat (op de 12e). Ik twijfel nu dus heel erg, ook door mijn vorige rare verhaal (haha) om toch een vroege test te doen...

@kimchar gefeliciteerd! Heel duidelijk streepje! Spannend zeg!

Mijn NOD is 13 maart komt ook steeds dichterbij! Heb verder nergens last van. De ene dag zijn mijn tepels wat gevoeliger dan de ander. Maar dat is het enige. Normaal ron NOD veel puistjes, maar heb dat nu helemaal niet. Dat is wel iets wat opvalt. 

spannend .. 

Hey ladies!
Ik had nog 2 testen in huis... gisteren een 'gewone' gedaan (zelfde merk als vorige keren), en die gaf niet echt een donkerdere lijn als vrijdag aan (zelfde eigenlijk). 
Vanmorgen de Clearblue met wekenindicator, en die gaf 2-3 weken aan (in tegenstelling tot 1-2 vrijdag). 't Moet dan toch zijn dat er een goeie stijging is gebeurd denk ik. Bij deze stop ik dus met testen, en ga ik morgen langs de huisarts voor een bloedname :)
Als deze goed is, ben ik hopelijk wat geruster!

Marlies, wil je dat ik je NOD aanpas? Of hou je zelf de 14e aan qua testen?

Spannend Baby uit Liefde! Nog een paar dagen!

Als clearblue is opgelopen zou ik dat inderdaad gewoon aanhouden hoor Mie. Wat fijn! Gefeliciteerd!

@babyuitliefde dankjewel! Het moet nog steeds even landen. Maar heb gehoord dat heet normaal is :,) 
Spannend voor jou ook komende dagen. Ik ga voor je duimen! Ik heb hetzelfde. Dit was voor mij de tweede keer ongesteld moeten worden na het stoppen met de Pil. Ik vind het dan ook heel moeilijk om de kwaaltjes te onderscheiden van een zwangerschap of ongesteldheid. De krampjes/steekjes in me buik eind afgelopen week deden me denken aan een ongesteldheid. Hier had ik gisteren avond ook af en toe nog last van. En me borsten killen me wel. Die doen enorm pijn. Verder probeer ik elk dingetje te plaatsen wat ik op dit moment voel. Eigenlijk best gek haha. 

Hoe voel jij je op dit moment?

Groetjes

Terug
Bovenaan