Dank je Elfje! Alweer 11.5 week, maar ik vind deze groep zo leuk dat ik ben blijven hangen ? Ik vind het geweldig om goed nieuws te zien bij alle meiden en deze groep is een hele fijne warme groep om ook de minder fijne momenten in te delen. Ik ben wel van plan wat meer afstand te houden, maar vind het ook wel weer leuk dat er weer nieuwe meiden bij zijn. ?

?
Ik voel me goed, inmiddels over de piek van m'n misselijkheid heen en dat scheelt een hoop!
Ai wat vervelend dat je vaak zo vroeg al bruinverlies hebt! Ik hoor dat steeds bij meer meiden, ik kan me voorstellen dat je dan zo slecht weet waar je aantoe bent.. Ik hoop voor je dat het dit keer geen aankomende menstruatie is! ?
Jaaaa KimChar die is duidelijk hoor! Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn!
Hai AngéliqueJL, gezellig! Ik heb je erbij gezet! Wat grappig dat jullie proberen te sturen richting een meisje! Mag ik vragen welke tactieken jullie hebben toegevoegd? Ze zeggen vaak dat de snelle zaadjes jongens zijn en de langst levende zaadjes meisjes, hebben jullie hiermee gestuurd?
Hai Marlies! Jouw NOD komt ook alweer bijna in de buurt! En Ouch! Dat klinkt niet heel fijn! Ik herken het niet, maar ik moet wel zeggen dat ik mijn lichaam niet meer herken sinds mijn positieve test. Dus dat het lichaam in staat is tot rare dingen klopt helemaal! Wist je alleen maar altijd zeker wat het betekent..