Wens: zwanger in 2021

[quote quote=10417988]Ah Mie, welkom! En gewoon gefeliciteerd hoor meid! Ik snap je onzekerheid helemaal! Ik heb zelf, evenals veel meiden hier, ook ervaring met miskramen en de angst na een positieve test is enorm. Altijd een slag om de arm, die je ervan weerhoudt om helemaal te genieten en blij te zijn. Maar daar zijn we ook voor, voor elkaar. En 1) je weet niet wanneer je NOD is dus je kunt niet heel duidelijk zeggen hoe donker je streep nu zou moeten zijn, 2) hij loopt op en dat is altijd positief, 3) je hebt een positieve test dus je bent gewoon zwanger! ? Ook een hele prille zwangerschap verdient het om gevierd te worden. Evenals dat er om een vroege miskraam net zo hard getreurd mag worden. Het is niet pas écht na een bepaald moment. Er groeit iets moois, en nu keihard duimen dat het goed blijft gaan. ? Probeer niet te lang door te testen, dat kan zo onzeker maken. Ik zou na het weekend een clearblue doen met weken indicator, daarna het een weekje laten bezinken, en daarna gewoon de verloskundige bellen. Maar dat ben ik. ?‍♀️ En over het algemeen zijn mijn adviezen steeds het tegenovergestelde van wat ik zelf werkelijk doe, want ik ben een enorme stresskip en het is altijd heel makkelijk praten tegen een ander ?[/quote]
Helemaal gelijk hoor! Ik heb nog 1 testje over voor morgen... Als die weer donkerder is, dan stop ik met testen :)

[quote quote=10417992]
Hee Mie, welkom terug op het forum. Klinkt alsof het misschien al weer raak is dus. Weet je alleen zeker dat je geen zwangerschapshormonen in je lichaam hebt van de miskraam? Al lopen ze op.. Dus lijkt goed nieuws? zou gewoon nog een keer testen de komende week. Misschien met even een paar dagen er tussen?
[/quote]

Wel, toen ik bij de huisarts was voor de eerste bloedname (in BE is dat de volgende stop na een positieve test), bleek mijn hcg maar 10 te zijn. Blijkbaar was het toen eigenlijk al fout gelopen. 2 uur na mijn bezoekje aan de HA is het bloeden begonnen. 2 dagen later ben ik bij haar mogen teruggaan. Ze was realistisch: laag hcg en bloedverlies betekende niet veel goeds. Ze deed een 2e bloedname, en daarop bleek mijn hcg op 1 te staan... Ik ben er dus vrij zeker van dat er niets meer van over blijft ;-). Maar inderdaad... het kwam ook even in me op hoor... Maar door 't feit dat het streepje wel donkerder werd, kreeg ik toch wat vertrouwen... Duimen voor een nog donkerder morgen!

Heee dames, 
Wat een leuke groep! Zou me ook willen aansluiten. 
Zou mij even voor stellen ik ben 27 jaar oud en mijn vriend 29. Sinds september ben ik gestopt met de pil en vanaf toen ook direct begonnen aan onze kinder wens. Helaas tot nu toe nog niet gelukt. We wachten rustig af. Mijn nod is nu 9 maart dus bijna.. 

KimChar en Mie, hebben jullie vandaag nog getest?

Welkom Elfje, gezellig! Bijna je NOD idd, spannend! Hoe voel je je?

Fijn dat de spotting deze keer nog niet beginnen is Jessie. Wel heel lastig, aangezien een eventuele innestelingsbloeding rond dezelfde tijd zou ontstaan. Zo weet je nooit helemaal waar je aan toe bent, dan kan bloed beter helemaal wegblijven! Je laatste week is alweer ingegaan!

Wensdj, hoe is het met jou?

CoVo: zie dat jij al zwanger bent wat fijn!
Gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Hier al vanaf donderdag al af en toe wat bruine afscheiding en een beetje menstruatiepijn achtig. Helaas is dat bij mij meestal een slecht teken. Maar zo lang er nog geen bloed is er nog een klein beetje moed ?

@Covo zojuist als tip van iemand deze website gekregen om de foto te uploaden. Hopelijk is die zo zichtbaar. 
Morgen is officieel mijn nod. Dan ga ik nogmaals een test doen. Ik ben gisteren heel de dag hyperactief geweest door de test. Wist met mezelf even geen raad zo'n blij ei. 
Spannend nog even voor de dames waarvan ook de nod eraan komt. Ik duim heel hard voor jullie.

https://ibb.co/ctszdNx

[quote quote=10418079] Ja, inderdaad! Ik dacht al dat ik een bekende zag! Zijn jullie ook al weer een tijdje bezig? Nummer 2 ook?M. is ondertussen 21 maanden! Een fantastisch kereltje, al zeg ik het zelf :D. Maar vandaag wel een moeilijke dag. Op zo’n dag denk je toch even… oh jee, 2? Hoe moet dat dan? ?[/quote] Haha nee wij gaan voor de derde. Tweede erbij gaat wel hoor ;) is wel soms natuurlijk echt zoeken, maar wel gezellig!  Echt leuk dat je weer zwanger bent! Ik hoop je snel te volgen

Kimchar mooi duidelijk tweede streepje hoor!!

Terug
Bovenaan