[quote quote=10417988]Ah Mie, welkom! En gewoon gefeliciteerd hoor meid! Ik snap je onzekerheid helemaal! Ik heb zelf, evenals veel meiden hier, ook ervaring met miskramen en de angst na een positieve test is enorm. Altijd een slag om de arm, die je ervan weerhoudt om helemaal te genieten en blij te zijn. Maar daar zijn we ook voor, voor elkaar. En 1) je weet niet wanneer je NOD is dus je kunt niet heel duidelijk zeggen hoe donker je streep nu zou moeten zijn, 2) hij loopt op en dat is altijd positief, 3) je hebt een positieve test dus je bent gewoon zwanger! ? Ook een hele prille zwangerschap verdient het om gevierd te worden. Evenals dat er om een vroege miskraam net zo hard getreurd mag worden. Het is niet pas écht na een bepaald moment. Er groeit iets moois, en nu keihard duimen dat het goed blijft gaan. ? Probeer niet te lang door te testen, dat kan zo onzeker maken. Ik zou na het weekend een clearblue doen met weken indicator, daarna het een weekje laten bezinken, en daarna gewoon de verloskundige bellen. Maar dat ben ik. ?
En over het algemeen zijn mijn adviezen steeds het tegenovergestelde van wat ik zelf werkelijk doe, want ik ben een enorme stresskip en het is altijd heel makkelijk praten tegen een ander ?[/quote]
Helemaal gelijk hoor! Ik heb nog 1 testje over voor morgen... Als die weer donkerder is, dan stop ik met testen
.

Helemaal gelijk hoor! Ik heb nog 1 testje over voor morgen... Als die weer donkerder is, dan stop ik met testen