Wens: zwanger in 2021

Woehooee, wat tof Leyyy! Gefeliciteerd.

Ikbduom voor je JessieJM. Lekker van je afschrijven hier als je het prettig vindt.

Ik ben net na het avondeten weer misselijk geworden, wordt er knettergek van. Buikpijn speelt ook weer op. Tijd voor een warm bad denk ik
 
Ik hoop dat het goede signalen zijn SteefEef! ?? Vanavond lekker relaxen in bad en hopen dat de komende dagen voorbij vliegen ?
 
Super Leyyy heerlijk die tekst te zien! Gefeliciteerd! Al aan je partner het nieuws verteld?


Ik mag bijna naar het wachtbankje, vandaag positieve ovu test en enorm last van ovulatiepijn gehad was er naar van. Vanavond nog een keer gezellig maken en misschien morgen nog voor de zekerheid als het er van komt. Morgen sowieso nog 1x ovu testje doen of er nog een smilet is of dat hij afloopt.

Hebben jullie ervaringen met 2x daags testen? Vroeg me namelijk af of het bijv gister avond al een positieve test had kunnen zijn (smorgens nog niet). Meer uit nieuwschierigheid hoor want ben er optijd bij nu en heb het nu verder niet in de hand behalve het nog gezellig maken...
 
Dank CoVo, ik houd me maar voor dat het een griepje is. Dan kan het nog mee vallen als het anders lijkt haha. Vanavond terug in de avond van werk dacht ik opeens: over een paar dagen weten velen van ons meer ?? hoe spannend haha! En leuk


Hier geen ervaring met 2x per dagen testen, liefs van. Ik heb vorige maand getest tot ik een smiley had, volgende dag weer getest en toen was het weer een blanco rondje.
2x testen kan nooit kwaad natuurlijk, maar maak het vooral gezellig thuis en zie wat er gebeurd. :) ik duim voor je dat je straks mooi nieuws hebt
 
@mandarijntje thanks! Dag 1 viel me echt alles mee. Heb een voldaan gevoel de hele dag gehad en zelfs genoeg energie om ook nog even te sporten. Die energie heb ik al even niet gehad. Hoop dat het gaat werken. Ja het is even flink frustrerend, maar wat je zegt ons moment komt ook wel..
 
@aliceinwonderland ik zie hem wel hoor je streepje! En ze zeggen een streep, is een streep. Dus voorzichtig gefeliciteerd. 
 
@neeltje Ik durf m’n gedachtes en gevoelens niet altijd meer te delen.. Dan ben je samen teleurgesteld als het niet zo is en vind m’n eigen emoties al heftig genoeg.. Maar heb inderdaad ook wel eens een negatieve test voor mezelf gehouden. Mijn man is sowieso veel nuchterder. Die voelt de frustratie en teleurstelling zeker niet zoals ik het voel. Dat zegt hij zelf ook. 
 
@wishfull wat spannend.. Hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt. Dit is frustrerend. 
 
@caroline spannend! Hoop zo voor je dat het raak is en dat het hele traject niet nodig is. 
 
@ley gefeliciteerd!! 
 
@jessie snapt dat het spannend is. Ik duim voor je dat het toch goed gaat komen en dat het bruin verlies loos alarm is.
 
@liefsvan ik test 2 keer per dag als mijn piek er bijna is. Ik gebruik de premom app en die vergelijkt de streepjes met elkaar. Dan komt daar een waarde uit. Dan doe ik vaak de eerste test in de middag bij thuiskomst en de ander voor het naar bed gaan. Uiteraard met genoeg pauze tussen drinken en plassen. 
 
@steefeef wat spannend weer! Lekker genieten van je bad en hopelijk zijn het goede voortekenen. 
 
@steefeef ja ik doe er morgen ochtend nog eens een. Dat is gelijk mn laatste. Ik heb het voorgevoel dat hij gister avond al positief zou zijn geweest maar toen niet getest puur omdat ik vanmorgen wakker werd met heel veel pijn en idd een smiley had. Spannend dan mag ik naar het wachtbankje... mega spannend want bij onze eerste was het ronde 1 raak dus voor ik goed en wel besefte we gaan er voor was t al zo en nu ronde 1 voelde ook nog een beetje als warming up. Deze ronde beleef ik zo bewust wat er met m'n lijf gebeurd, mede door de ovu testen natuurlijk
 
Ooh de eerste zwangeren! Super leuk. Gefeliciteerd @Alice en @leyyy! Zijn er nog meer dames die een deze dagen gaan testen?
@Wishfull, misschien kan je de dokter vragen om je hcg via een bloedtest te controleren? Ik blijf duimen op positief nieuws voor je. 
@JessieJM spannend. Hopelijk snel meer duidelijkheid. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bloedverlies gehad in week 3 a 4. Toen was ik al teleurgesteld en een paar dagen later toch een positieve test in handen. 
Mijn NOD is over een week, 18 jan, duurt altijd zo lang die laatste week. Ik beeld mij ook van alles in hoor. Gisteren zere borsten, vandaag weer niet. Wel krampen af en toe. Klachten bijhouden in een app ik wel een goed plan, want vorige maand en voelde ik ook van alles en toen was het ook niks.
Ik deel ook niet alles met mijn man hoor, daarom zit ik ook op dit forum haha. Sowieso van ovulatietesten wil hij helemaal niks weten, dat vind hij een moodkiller. Dus ik zeg niet dat ik ze gebruik en ook wanneer deze positief, verleid hem gewoon. Man blij, ik blij.
 
 
Ik vind dat best wel knap dat jullie niet alles met je man delen.. zou ik denk ik ook minder moeten doen. Soms word ie er helemaal gek van volgens mij. ?
@herfstbaby ja misschien is dat wel een goed idee om de huisarts even te bellen. Aan de andere kant heb ik ieder uur ongeveer wel krampen en dan denk ik dat het is begonnen.. niet dus ? ik geef het nog 2 dagen, dan ben ik 5 dagen overtijd en dan ga ik inderdaad even bellen. Bedankt voor je advies! 


gefeliciteerd voor alle zwangeren tot nu toe ?
 
liefs 
 
Terug
Bovenaan