Wens: zwanger in 2021

Voorzichtig gefeliciteerd @Aliceinwonderland!

Ik deel thuis ook niet alles. Deze keer ovu testen gedaan en dit niet gedeeld om geen druk op te voeren. Manlief is wel erg begaan en vraagt regelmatig of ik mn eisprong al voel.. hij lacht er dan zelf heel hard om dus ik laat dat gewoon een beetje gaan. Als ik (vroeg) ga testen wil hij t niet weten om mij niet nog zenuwachtiger te maken.
 
Voorzichtig gefeliciteerd aliceinwonderland hoop dat het positief blijft is nog wel vroeg en kan dus nog alle kanten op gaan
En wishful wat spannend  hoop voor je dat het snel positief word en anders dat snel.de menstruatie doorkomt anders word je ook gek lijkt mij
Hier vanochtend wat bruine afscheiding gehad laatste keer bij de wc bezoek niks te zien heb nog wel hele zere borsten( meer als anderd) kan er bijna niet aan komen masr bij mij is dit eigenlijk altijd voorbode voor de menstruatie is nu 4 dagen voor nod hoop eigenlijk dat het nu een innesteling is anders ga ik morgenvroeg testen word er helemaal gek van mag dan ook wel doorkomen dan kunnen ze een doorverwijzing en alle gegevens doorsturen nasr het andere ziekenhuis en dan kunnen we hopelijk snel door met ivf ben er zo klaar mee bijna 2 jasr bezig en alles is goed alleen onze leeftijd speelt mee dat het niet zo makkelijk gaat 
Ps  mag ook bij het lijstje dat dit onze eerste kindje samen is
 
Ah wat spannend Caroline, ik snap dat je gestresst bent! Je zit vandaag op 11dpo, toch? Dat kan nog wel een innesteling zijn hoor, zeker als het bruinverlies is. Nog niet opgeven meid.
Als je niet kunt wachten idd morgen even testen, maar ook dan, als je een late innesteling hebt gehad heb je morgen misschien nog niet voldoende HCG om positief te kunnen testen. Dus hang ook daar nog niet te sterk een definitieve conclusie aan, hoe ontzettend moeilijk ook.. feit is dat je nog 4 dagen tot je NOD hebt. Pas zodra je menstruatie echt gestart is, is de ronde voorbij. ??

Ik hoop dat het delen met ons je wat gerust stelt! Ik duim keihard met je mee!
 
Pff, nou ik heb vandaag ook wat bruinverlies. Zal wel ongesteld worden :( snap er niets van want ik ben nooit misselijk en nu al een week! Misschien morgen (=nod) toch nog testen, maar heb nu vooral het gevoel van wie houd ik voor de gek? 
 
Ahh, ik begrijp je volledig Jessiejm. Probeer alleen niet te veel aan wel of niet zwanger/ ongesteld vast te houden en zie wat er gebeurd en of iets door zet.

Je kan jezelf helemaal gek maken, ik herken het. Elk dingetje dat je ziet of voelt, wordt gelijk gekoppeld aan iets. Het kan alle kanten nog op.

Ik probeer het dus inderdaad nu in een app bij te houden, dan kan ik het loslaten en mn gedachten verzetten naar mn werk.

Wie weet, en ik hoop het voor je, zet het niet door en kan je morgen testen (en heb je straks hopelijk een goede knaller!)
 
Hi dames, vanochtend een test gedaan van action waarbij ik een licht streepje zag, hier ook een topic van geopend. Zojuist met CB getest en nu weet ik het zeker! Super blij! https://ibb.co/WsYfqj8 ik wens derest veel succes!!
 
Woohoo Leyyy! Zo fijn die tekst in beeld! Voelt toch definitiever dan een streepje ? Superfijn! Nogmaals gefeliciteerd!

JessieJM, we duimen met je mee dat het niet doorzet!
 
Terug
Bovenaan