Wens: zwanger in 2021

Dag ladies!
Het is een tijdje geleden dat ik voor de laatste keer wat geschreven heb hier. Heb even wat afstand genomen van het forum, het testen en het 24/7 bezig zijn met zwanger worden. 
Er zijn behoorlijk wat dames bijgekomen weer geloof ik, heb niet alles teruggelezen haha. 
Kleine update van deze kant: Het is me vrij goed gelukt om het los te laten, waardoor ik ook weer meer tijd heb gehad om alles goed op een rijtje te zetten. Bezig met aan mezelf werken, meer rust in mn hoofd waardoor het op werk ook weer beter gaat en relatie loopt super?
Sta er op dit moment weer helder in, ben 32, dus niet het einde van de wereld om nog niet zwanger te zijn, we hebben nog tijd. Vooral dat stukje leeftijd loslaten was wat moeilijk in het begin. 
Gister net mn eisprong gehad weer, dus we gaan het wel zien over een x aantal dagen!

Alyda welkom terug en wat goed om te horen dat het gelukt is om alles weer fijn te laten voelen. Genoeg dames die 32 zijn als ze een kindje krijgen, het speelt in je achterhoofd maar het is nog echt niet te oud. Goed dat je dat zelf nu ook oké vind en het positief in ziet. Veel succes deze ronde. Xx

@annekedbo haha ging echt stuk om je reactie. Thanks hopelijk kunnen we het snel samen vieren.

@wensje gefeliciteerd! Wat super leuk voor jullie! 

@covo ik heb vandaag getest met een erly test van sensitest. 2 dagen voor NOD en was negatief. 

Zou het nog positief kunnen zijn over twee dagen? Ik stel me erop in dat het helaas niet gelukt is.. 

@wensje hoe ga je het nu aanpakken? Van t weekend een digitale test waar je vriend niet meer opheen kan? ?

@alyda welkom terug. Fijn dat je zo goed in je vel zit. Spannende dagen komen er weer aan.

@babyuitliefde tuurlijk kan dat nog positief uitslaan. Je moet vooral doej waar je jezelf fijn bij voelt. Nog een keer testen na je NOD Als je menstruatie uitblijft? Hoop het voor je!

Huppakee! Die is binnen Wensje! Woohoo! ? Nu helemaal gefeliciteerd! Hoe reageerde je man?

Hai Alyda! Wat fijn dat het gelukt is het iets meer los te laten! Goed te horen dat het goed gaat! Ik ben overigens 34 ? Tijd zat ? Je staat er weer bij (was nooit helemaal weg hoor!)!

Baby uit Liefde, dat kan nog hoor. Het is pas over als je menstruatie is doorgebroken. We duimen gewoon nog door. En idd wat Jessie zegt, doen wat voor jou goed voelt.

Hij reageerde echt blij. Ik gaf hem de positieve test en het boekje van Kluun Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Even samen de inleiding gelezen en er al hard om gelachen. Op naar een nieuwe fase!

Terug
Bovenaan