Wens: zwanger in 2021

Gefeliciteerd hoor Wensje! Ontzettend leuk! ? Ben heel blij voor je!

Kimmie, ik kan me heel goed voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten als je al zo lang bezig bent. Voor deze zwangerschap ben ik in het verleden ook lang bezig geweest, en na miskramen helaas nog geen moeder. Nu een andere relatie, dus het leven loopt in mijn geval ook gewoon hoe het loopt en nu komt het mooi samen, maar ik vond het toen supermoeilijk. En ik gun het iedereen, maar iedere keer als er weer een vriendin of mijn zus het mooie nieuws kwam vertellen vroeg ik me iedere keer af wanneer het in hemelsnaam mijn beurt zou zijn. Wat je zegt klopt helemaal, je rekent stiekem toch op een snellere zwangerschap. Je weet wel dat het niet altijd gegarandeerd is, maar je houdt gewoon niet automatisch rekening met een langer traject. Ik hoop dat je of duidelijkheid krijgt vanuit het ziekenhuis, of snel een positieve test in handen heeft. Uiteraard hoop ik op het tweede!

Hoi allemaal,
Ik kom ook graag mee kletsen ik ben 6 februari accuut geopereerd aan een bbz hierbij hebben ze mijn linker eileider verwijderd. Na 1 menstruatie mochten we er weer voor gaan. 15 maart werd ik al ongesteld dus dacht dat ik vorige week zondag mijn eisprong had. Afgelopen vrijdag had ik een klein beetje bloedverlies ik dacht misschien innestelingsbloeding. Sinds zaterdag enorm last van mijn borsten en rugpijn. Omdat de ik mij toch druk maakte om de bloeding vanmorgen contact gehad met de gynaecoloog die zei dat het een innestelingsbloeding kon zijn maar ook een ovulatiebloeding dit schijnt vaker voor te komen na de operatie. Dus als het het tweede is zou mijn nod 19 maart zijn ?

Redelijk geslapen wel een keer meer plassen. Door de foto’s die ik afgelopen tijd voorbij heb zien komen denk ik echt dat het zo is: https://ibb.co/9vcqPhH

Maar vriendlief zegt wacht nou maar nog gewoon je ziet bijna geen streepje. Herkenbaar?

Ik ga stiekem wel al een beetje blij zijn hoor! X

Zo fijn dat jullie me die bevestiging kunnen geven. Dankjewel erg lief! Voorlopig blijf ik nog even door testen en mee lezen! Ik hoop voor iedereen snel op een positieve test xx

Hai KellyM, welkom! Gezellig dat je meekletst! Wat een heftig verhaal zeg. Wat verdrietig dat je dat mee hebt gemaakt. Gaven ze in het ziekenhuis aan of het verwijderen van je eileider nog gevolgen heeft voor de kansen op een zwangerschap? Of neemt de andere kant het nu over zeg maar? Spannende maand! Zeker als je niet helemaal zeker weet wanneer je NOD is! Ik heb je erbij gezet, op de 19e. Ik hoop dat je direct weer goed nieuws krijgt meid!

Wensje, verschillende merken tests kunnen anders uitslaan hoor, dus probeer ze niet teveel te vergelijken. Ik zou 1 merk kiezen om mee door te testen, en als je zeker genoeg bent van je streepje gewoon een digitale clearblue halen. ? Ik zie ook een licht streepje op deze foto hoor!

Terug
Bovenaan