Wens: zwanger in 2021

Gefeliciteerd wensje, wat leuk??
@covo, ja kraamzorg moet je snel regelen inderdaad! Ik heb het ook van de week gedaan, ik wil ook graag nog eens dezelfde als 2,5 jaar geleden haha, dat was echt een feestje met haar, dus ben benieuwd of dat lukt! Ik voel me verder prima hoor! Woensdag weer echo, kijk er enorm naar uit ?. 
@baby uit liefde, kan zeker nog komen! Ga hard voor je duimen ?

Ohh!! Een tijdje wat minder meegelezen. Mijn omgeving weet inmiddels ook dat ik zwanger ben, dan kun je alles wat makkelijker delen. Maar wat is maart tot nu toe al een vruchtbare maand! Gefeliciteerd dames! Hopelijk betekent dat veel goeds voor de rest van de maand ??

Hallo allemaal, ik ben Clara Oswold. Ben getrouwd en heb 1 kindje van 1 jaar en 3 maanden.
We hebben de wens om dit jaar nog in verwachting te raken. Momenteel heb ik nog een spiraaltje maar dit gaat er 2 april uit. De vorige keer heeft het een half jaar geduurd voordat ik zwanger werd van de eerste. Ik lees al wel een tijdje mee met dit gesprek maar voelde nog niet echt de urge om te reageren.
Ik weet dus nog niet wanneer ik ongesteld ga worden maar lees graag mee met alle verhalen.

Hai dames, hier ook weer eens een berichtje van mij. En een hele andere dan ik eigenlijk ging plaatsen, want effe helemaal in de war. Volgens mij eigen berekeningen had ik deze ronde een hele late eisprong, want had afgelopen zondag (cd19) pas een 2de donkere streep, maar net geen knalstreep en de volgende dag was die zo goed als helemaal weg.
Ik zou dus nu rond 5dpo moeten zitten, maar ik had net licht roze bloedverlies en heb ook pijn in me onderrug net zoals me menstruatie altijd begint. Dus waarschijnlijk toch een vroegere eisprong gehad dan? 

Heel erg leuk Wensje! Is je van harte gegund!

Baby uit Liefde, hoe is het inmiddels?
En Marlies, met jou?

Leuk MTH, weer een echo! Veel plezier alvast!

Hai Neeltjee! Wat leuk! Ik hoop dat je je goed voelt?

Hai Rambooo, gezellig! Ik zet je erbij. Het verwijderen komt al in de buurt dus, spannend! Gaat het weer beginnen!

Hai Sunflower, oeh wat verwarrend inderdaad! Wat ga je nu doen? Wachten tot je aanvankelijke NOD?

@littlesunflower ik had met dpo5 ook lichtroze verlies (1x). En ik ben nu dus zwanger? dus misschien vroege innesteling? Mijn hormoonwaarden waren al heel vroet hoog dus ben er bij mij vanuit gegaan dat dat m was!

Terug
Bovenaan