Wens: zwanger in 2021

Ik was een tijdje afwezig maar heb een paar pagina's bijgelezen. Inmiddels zit mijn eerste menstruatie na het verwijderen van spiraaltje erop en verwacht ik over 6 dagen mijn ovulatie. Althans, mits mijn cyclus nog steeds ongeveer 28 dagen is, dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik laat het deze maand ook even rustig op z'n beloop, ik heb geen hoge verwachtingen omdat mijn lichaam misschien ook nog even moet normaliseren. Maar oefenen kan altijd toch ;P

Hoi dames, 

Helaas is mijn ongi doorgebroken.. echt jammer! Had het eigenlijk niet verwacht omdat ik geen buikpijn heb gehad van te voren. 

Wel is het wel weer op de geplande dag gekomen. 

Hi dames ik was even wat meer terug getrokken, veel aan mn hoofd gehad en was toch echt aan het balen ook even.
Inmiddels helemaal bij gelezen hier en super mega gefeliciteerd voor alle zwangere!!! Wat zijn er weer een hoop mooie berichten bijgekomen.

Hier inmiddels vandaag mn eisprong gehad dus ik mag weer naar het wachtbankje. Ik probeer er ook deze ronde rustig in te blijven... hoop dat het lukt haha. Deze maand niet heel veel vooraf aan de eisprong geklust omdat ik dienst had dus alleen gister en vandaag en vorig weekend maar dat is al weer te lang geleden. Ach we gaan het weer zien.

NOD 26 MAART

Hey dames, 
Mijn NOD komt langzaam ik zicht en daarbij ook de testdrang...? Vandaag 9DPO, ik probeer het nog even vol te houden op het wachtbankje... 
Voel niks speciaals deze keer eigenlijk, enkel nu en dan wat steekjes in onderbuik en lies en iets gevoeligere tepels, ook redelijk wat afscheiding, spannende dagen! 

Hai MarieClairetje, fijn dat je eerste menstruatie is geweest! Nu idd even afwachten hoe je lichaam verder reageert, maar dit is alvast een goed begin toch?

Ah Baby uit Liefde wat kut ☹ Fijn dat je cyclus regelmatig is maar het zou zo fijn zijn als je van de signalen van je lijf op aan kon he.

Hai Liefs van! Ik hoop dat het verder goed met je gaat. Ik had ook maar 2x rondom mijn eisprong geklust hoor, dus dat hoeft niks te zeggen! De laatste 2 weken weer in, hopen dat het weer lukt er relaxed in te blijven staan!

Haha Anneke ? Ik lach omdat zoveel meiden dat herkennen denk ik! Lastig he, om te bepalen waar je goed aan doet.. als je vroeg positief test en het blijft goed gaan is het geweldig, in andere gevallen zorgt het juist voor extra teleurstelling. Altijd een ingewikkelde vraag of je nou wel of niet een vroege test gaat doen! In ieder geval spannend, je NOD komt in de buurt!

Marlies hoe is het met jou?

Meiden ik heb het lijstje in de link gezet, ipv als plaatje toegevoegd. Ik vind het fijn als we het lijstje vanaf nu iets meer met z'n allen kunnen bijwerken, lukt dat? Ik wil wel blijven helpen hoor, maar als ik dan een periode iets minder aanwezig ben hoef ik er niet aan te denken. ? Dank jullie wel!
Ik blijf nog wel wat hangen hoor, vind het veel te leuk met jullie mee te leven!

Oh, mocht je jezelf er niet meer tussen zien staan: ik verplaatste meiden die even afwezig zijn altijd naar het derde tabblad na een verstreken NOD. Om het overzichtelijk te houden. Dus daar sta je dan waarschijnlijk tussen ?

@littlesunflower
Het kan meerdere dingen betekenen. Een innestelingsbloeding, een ovulatie bloeding, of gewoon je hormonen. 
na een jaar heb ik helaas vaak bloedverlies gehad na de ovulatie. Soms paar dagen erna, de afgelopen ronde vanaf de ovulatie tot aan de menstruatie. Van roze, rood naar bruin. 

een bloeding hoeft niet perse altijd een menstruatie te betekenen. Kan zeker ook wat anders betekenen :)

@babyuitliefde! Bah, heel erg balen:(

@covo super die lijst. Kunnen we het met zn alle bijhouden. 

Ik had gisteren echt even een baal moment, werd er even verdrietig van. Maar het zou ook we heel snel zijn als t raak zou zijn. Pff hoop dat we niet al te lang hoeven te wachten ♥️

Terug
Bovenaan