Hai MarieClairetje, fijn dat je eerste menstruatie is geweest! Nu idd even afwachten hoe je lichaam verder reageert, maar dit is alvast een goed begin toch?
Ah Baby uit Liefde wat kut ☹ Fijn dat je cyclus regelmatig is maar het zou zo fijn zijn als je van de signalen van je lijf op aan kon he.
Hai Liefs van! Ik hoop dat het verder goed met je gaat. Ik had ook maar 2x rondom mijn eisprong geklust hoor, dus dat hoeft niks te zeggen! De laatste 2 weken weer in, hopen dat het weer lukt er relaxed in te blijven staan!
Haha Anneke ? Ik lach omdat zoveel meiden dat herkennen denk ik! Lastig he, om te bepalen waar je goed aan doet.. als je vroeg positief test en het blijft goed gaan is het geweldig, in andere gevallen zorgt het juist voor extra teleurstelling. Altijd een ingewikkelde vraag of je nou wel of niet een vroege test gaat doen! In ieder geval spannend, je NOD komt in de buurt!
Marlies hoe is het met jou?
Meiden ik heb het lijstje in de link gezet, ipv als plaatje toegevoegd. Ik vind het fijn als we het lijstje vanaf nu iets meer met z'n allen kunnen bijwerken, lukt dat? Ik wil wel blijven helpen hoor, maar als ik dan een periode iets minder aanwezig ben hoef ik er niet aan te denken. ? Dank jullie wel!
Ik blijf nog wel wat hangen hoor, vind het veel te leuk met jullie mee te leven!
Oh, mocht je jezelf er niet meer tussen zien staan: ik verplaatste meiden die even afwezig zijn altijd naar het derde tabblad na een verstreken NOD. Om het overzichtelijk te houden. Dus daar sta je dan waarschijnlijk tussen ?