Wens: zwanger in 2021

@lorraine - wat leuk om te lezen dat er iemand zich totaal herkend in mijn verhaal. Ik ben benieuwd of we dan ook in 2021 dicht bij elkaar zwanger zullen zijn. Corona zorgt bij ons wel voor onzekerheid. Bang voor dat mijn vriend niet mee naar de echo zou mogen of erger de bevalling zelf. Maar voelt wel als eindeloos uitstellen.

@Alice al de bevestiging dat het echt zo is? Hoop het echt voor je!

@ Leyyy! Jeeeej leuk om te horen dat het bij iemand gelukt is. Gefeliciteerd!

Dames allemaal heel veel succes. Enorm fijn om jullie verhalen te lezen, ik leer echt enorm veel.

Xxx
 
Hi allemaal,
Helaas vandaag weer een negatieve test (op mijn NOD). Gisteren wat licht bloedverlies, dus ik maak me op voor de volgende ronde..  Volgende NOD is op 8 februari.
Fijn dat we zo ervaringen kunnen delen. Ik denk dat ik het advies van sommigen van jullie ga opvolgen om de symptomen bij te houden. Ik maakte mezelf echt helemaal gek. Ik wist het zo zeker dit keer.. :( Moet natuurlijk voorkomen dat ik mezelf helemaal verlies in alles wat ik voel.
Heel veel succes voor degenen die nog aan het wachten zijn. Goed om te lezen dat al paar gelukkigen bij zitten :) 
 
Vanochtend weer getest en weer zelfde soort streepje! Blijf gewoon dagelijks testen om te kijken of het oploopt en word nog niet te enthousiast.. zit nog heel vroeg dus kan helaas nog veel misgaan. Maar blijf positief denken ?
 
@wensjenaarminimensje niet te veel zorgen maken. Corona is shit maar na corona komt er weer wat anders. Die onzekerheid geeft ook aan dat je er overna denkt, geen 7 sloten tegelijk loopt en dat is goed. Je denkt bewust na en wil nu al voor je gezin zorgen, buig het positief om. Dat helpt. Een ander ding, echo's zijn wel balen om alleen te doen maar maak er een feestje van als je terug komt met een plaatje thuis. De bevalling... ze zullen niet zomaar de partner weigeren dus probeer daar niet over te piekeren het komt allemaal goed!
 
Ah jammer JessieJM! Wat je schrijft is, denk ik voor ons allemaal, super herkenbaar hoor! Ik ben blij dat we dat met elkaar kunnen delen. Ik hoop dat we dat hier lekker blijven doen! Op naar de volgende ronde meid! ??

Alice, volgens mij raden ze aan 2 of 3 dagen te wachten toch? In die tijd zou de waardes flink moeten stijgen? Dus misschien zegt het niet zoveel dat het na een dag nog niet veel donkerder is. Idd, zolang er een streep is, is het positief! Ieder lichaam of kindje is anders, en er kunnen vast 100 redenen zijn. Probeer niet te veel te denken aan andere uitkomsten. Komt goed!

Hoe is het vandaag met iedereen? Mijn lage rugpijn in de ochtend houdt aan, verder merk ik eigenlijk niks. Op een af en toe steekje hier en daar na ?
Net gewoon lekker wezen sporten, ik heb besloten dat maar gewoon te blijven doen. Ik twijfelde wel even, hoe is dat bij jullie? Maar ik las dat het juist goed is en het geen kwaad kan.. ik wil niet te voorzichtig worden en dat me laten beheersen, zéker niet als ik nog helemaal niet weet of ik zwanger ben! ?

 
@Aliceinwonderland: spannend joh, maar een streepje is een streepje. Lekker blijven testen, loopt vanzelf wel op. Zo leuk!
@Liefsvan: Ik zou me er ook nog niet te druk om maken, want als we een ding van afgelopen jaar hebben geleerd is dat eigenlijk niets zo gaat als we denken en alle regels constant wijzigen haha. En bij een bevalling mag tot nu toe altijd (min.) 1 iemand aanwezig zijn. Dat zijn echt wijze woorden die mijn man altijd zegt hoor. Ik ben zelf ook niet zo'n held in dingen van me af zetten.
@CoVo; ik zou ook gewoon lekker blijven sporten hoor! Zeker nu. Ik sport zelf heel veel en had me wel voorgenomen om bij een positieve test het aan mijn personal trainer na te vragen, maar dat is nu dus nog niet aan de orde.
 
Jammer JessieJM! Hopelijk breekt het iets sneller door dan bij mij dan.. hier nu 4/5 dagen overtijd maar durfde vanmorgen niet weer te testen... morgen weer en als die dan nog negatief is bel ik de huisarts ?
@CoVo vervelend van je rugpijn, al heb ik gehoord dat dat ook weleens positief kan zijn ? en sporten is hartstikke goed voor je, ook als je zwanger bent! 


liefs 
 
Wishfull ik vroeg me al af hoe het met jou was! Nog steeds geen duidelijkheid? Jemig meid, je geduld wordt wel op de proef gesteld.. ? Maar, zolang er geen menstruatie is, is het nog niet afgelopen. Slim van je om de huisarts te bellen als je morgen weer negatief test idd. Je wil hoe dan ook toch verder. Ik ben benieuwd!

Ik las gister dat de praktijk de keuze mag maken of de partner wel of niet mee mag naar een echo, klopt dat? Zo ja, kun je er altijd voor kiezen dat mee te laten wegen in de keuze. Zou voor mij wel zwaar wegen eerlijk gezegd!

Bedankt voor de bevestiging qua sporten meiden. Daar maak ik me dan weer druk om ?? Fijn dat ik dat hier kan wegschrijven
 
Terug
Bovenaan