Wens: zwanger in 2021

Goeiemorgen meiden!

Rambooo wat ontzettend kut! Is het vanaf nu afwachten of het toch lukt, of zijn er nog vervolg onderzoeken? Ik hoop idd heel erg dat het jullie toch nog gegund is!

Hoe is het met de dames die hun NOD inmiddels voorbij zijn maar dapper geduldig blijven met testen?

En met iedereen waarvan de NOD dichtbij komt?

Bslen mamavanaiden.
En Ramboo, wat heftig zeg:( sterkte, heel veel sterkte! Hopelijk is zo een wondertje jullie nog gegund.
Hier nog steeds alles rustig. Soms wat misselijk, hoofdpijn en steken rondom de lies. Verdwijnt zo nu en dan weer. Voel me niet bepaald zwanger ofzo. Ik heb ook geen idee wanneer wat zou zijn, maar verwachtte toch wel mn menstruatie onderhand. Durf nog niet te testen, maar word wel ongeduldig nu

Oh SteefEef ik snap dat het spannend is om te testen ja.
Waar ben je angstiger voor? Een negatieve test of juist een positieve test en dan de angst die daarbij komt kijken? Beiden is superreëel denk ik, lastig he! Test je, indien positief, liever later zodat je de eerste onzekere weken al voorbij bent en je al dichterbij een echo bent?

Bang voor een negatieve test, en dan niet wetende waarom mn menstruatie opeens weg blijft. Heb dat nog nooit gehad namelijk en ben dan gelijk bang dat er iets niet goed zit.  Tegelijkertijd wil ik inderdaad de wat meer onzekere weken voorbij zijn, niet hetzelfde als vorige maand meemaken, en dus inderdaad dichterbij een echo zijn.   
Ik lees zo hier en daar ook dat testen in week 5 pas echt betrouwbaar is, dus nog een klein weekje doorbijten en dan weten we het zeker

Ja dat vond ik online inderdaad ook wel eens terug. Misschien omdat dan de innesteling definitief achter de rug is, en je daarmee het eerste mijlpaaltje voorbij bent?

Nog een weekje dan meid. ?

Super spannend nog even dus Steefeef! Ik duim echt voor je meis! Mijn geduld was vanmorgen op dag 31 toch echt op.. wilde zoo graag weten waar ik aan toe ben.... en ik kan dit denk echt geen tuurstreep noemen...? vandeweek als er echt geen menstruatie komt met CB testen!  https://photos.app.goo.gl/k2ui8FuwQ9QXr4Js6

Deze is overduidelijk positief Jessica, super tof meid. Gefeliciteerd!!!!

Lekker genieten, weet je man het al?
Welke test heb je gebruikt ?
Nu maak je het mij wel moeilijk om te wachten hoor hahaha.

Terug
Bovenaan