Wens: zwanger in 2021

Dankjewel Steefeef!! Hoop bij jou ook zo op positief nieuws! Snap dat het nu steeds iets lastiger wordt om te wachten, maar blijf je eigen gevoel volgen! Ik was super bang voor een hele vage test, dan had ik nog liever negatief. Maar dit is het beste scenario?
Normale van de Etos, dus geen early? 
Hahaha nee die weet het nog niet? wil het hem niet over de app vertellen haha! Heb bewust niet gezegd dat ik ging testen haha! Kon hij er ook niet nieuwsgierig naar zijn op het werk? ik twijfel nog of ik het vanavond al ga vertellen of dat ik morgenochtend vroeg een test doe en hem ermee verras. Durf nog niet zo goed einde van de dag een CB test te doen en als ik met een test wil verrassen, dan moet dat toch maar 's ochtends vroeg? is hij tenminste gelijk goed wakker?

Dankjewel Covo! Zo onwerkelijk! Nu nog hopen op positieve CB test, maar heb er eigenlijk wel een goed gevoel over. Vorige maand was mijn gevoel de hele tijd niet goed en nu wel. Blijft uiteraard heel spannend nog even, maar voel me nu al wel echt blij. 

Gefeliciteerd Jessica! Wat leuk! En Ramboo wat superkut om zoiets te horen zeg. Heel heftig. 
Ik zit vandaag op 13 dpo. Vrijdag is m'n Nod. Mn hormonen zijn altijd wat op de hobbel als ik ongesteld moet worden.. 
Maar ergens voelt het anders deze maand. Veel rust in mn lijf, wel wat dingetjes waar ik last van heb, maar kan het goed relativeren waar het vandaan kan komen. Echt heel bizar. En vandaag dan ineens af en toe wat misselijk en duizelig, bodemloze put qua eten en af en toe wat last van mn buik. Maar kan nog steeds allemaal ook menstruatie dingen zijn.. 
Wel een early test van de kruidvat gehaald na werk vanmiddag, maar wil hem eigenlijk niet gaan gebruiken.. Het is nog maar een paar dagen, zou vol te houden moeten zijn ?

Ben benieuwd hoe hij reageert Jessica. Echt super leuk!   
Hoe gaat het met jou covo? En alle andere zwangere dames? Alles nog goed? 
Hoe gaat het met jou, Caroline?
Ahh spannend Alyda. Benieuwd of je het nog even vol gaat houden of toch de nieuwsgierigheid niet kan weerstaan. Ik hoop dat je in ieder geval positief nieuws mag hebben
Ik heb sinds vanmiddag echt last van mn onderrug, en best wat steken in mn onderbuik, wisselend van links naar rechts. Zakt soms weg en dan is het er opeens weer.. ook een wat afwezig of mistig gevoel in het hoofd. Iemand dit ook bekend?

Wat spannend weer meiden!

SteefEef, hier gaat alles goed. Over 1.5 week alweer de geslachtsbepaling, en vanavond de kraamzorg geregeld. De eerste weken sluipen langzaam voorbij, en daarna gaat het ineens snel.

Gun ik jullie allemaal zo erg!

Terug
Bovenaan