Wens: zwanger in 2021

Gefeliciteerd Jessicaa dit is idd geen tuurstreepje ? nu voorzichtig genieten 
Ramboo wat een vreselijk nieuws hopelijk is het jullie nog gegunt en doet de andere eierstok het nog wel gewoon zijn werk 
Steefeef hopelijk voor jou ook positief nieuws
Covo bijna de geslachtsbepaling wat gaat het snel ineens zeg hoe voel je je verder?
Hier bijna de echo voor de eerste ivf ik ben nu vanaf 13 maart hormonen aan het spuiten en tot en met 16 maart de pil geslikt toen vrijdag ongesteld geworden word nu elke dag klam van het zweet wakker en sinds gisternacht ook steeds warmte aanvallen niet echt zweet  maar wel warm ? zit nu in de overgang denk ik donderdag as heb ik de echo en dan hoor ik welke hormonen ik erbij moet spuiten en hoe het verder gaat wel zin in maar ook spannend tegelijk 

Ik heb einde van de middag toch de stoute schoenen maar aangetrokken en het risico genomen op een CB test. En die was gelukkig ook positief! Daarna mijn dochter van 21 maanden de test aan mijn man laten geven! Die was heel blij en verrast dat ik al getest had haha! Ik had gezegd minimaal tot donderdag te willen wachten haha!! Ik zat vanmiddag al te janken bij een K3 liedje, toen dacht ik nu wil ik het ook gewoon gelijk vertellen haha!
https://photos.app.goo.gl/nbHV5xvpivt6gGgo6
aaah super spannend Covo! Heb je een voorgevoel? Ik had bij mijn eerste zwangerschap heeeeel sterk het gevoel dat het een meisje was en in mijn geval klopte dat? jongen had overigens ook helemaal goed geweest hoor haha!
Mmm spannend Steefeef! Ik heb wel tijdens mijn eerste zwangerschap ook veel last gehad van steken enzo, dus het zegt niet altijd alles. 

oeh spannend Alyda! Even volhouden nog!

Leuk zeg Jessica!
Hier andersom. De eerste wist ik bijna zeker: jongen. En de tweede dacht ik echt meisje. Maar andersom. Eerste werd een meisje en de tweede een jongen. Wat een grap zo bij de bevalling :p

@ jessicaa gefelociteerd!
@ steefeef hoop op goed nieuws nog even duimen.
Hier is de ovulatie zondag geweest, het hele weekend geklust en nu op het wacht bankje. Hopen op goed nieuws deze keer 

@Mamavanaiden
Ja dat snap ik! Veel succes! Hoop je dat er iets uit komt? Waarom het eventueel niet lukt? 

@Jessica
wauw gefeliciteerd!! :D

@Covo, jeetje de geslachtsbepaling echo. Wat gaat het alweer snel zeg!! 

Nou hier na het roze streepje gister niks gehad. Vanmorgen kelderde mn temperatuur van 37 naar 36.7. En beetje bloedverlies/spotting. Menstruatie dus??  Nou tampon maar weer in en we moeten de dag maar weer zien door te komen. 
Snap het alleen niet. Cyclus van 25 dagen. Hij is normaal meer dan 30 dagen. En zou een luteale fase hebben gehad van 7 dagen. Weinig..
Innestelingsbloeding/dip? Hoop het, maar denk het niet. Niet zo'n duidelijke dip toch?

Ik had in de loop van de ochtend, na toiletgang, wat roze verlies bij het afvegen. 
Verdrietig dat ik was, maandverband in gedaan en maar wachten tot het door zet. Net weer wezen plassen  en wat denk je  helemaal niks. Snappen jullie het nog?

Twijfel in de loop van de middag een 2v5 te doen. Heeft dat nut of beter met ochtendurine? 

Ja haha snel ineens he! Vind ik ook hoor! Het voelt nog als gister dat ik die positieve test had ? Ik heb een licht voorgevoel naar een jongetje, maar beiden zijn hartstikke welkom. Ik ben vooral heel benieuwd!

SteefEef, vind je het vorige je gevoel niet fijner het even af te wachten? Als je niet zwanger bent, en het inderdaad een aankondiging is van je menstruatie, zou het niet heel lang moeten duren voor hij doorzet. En dan is een negatieve test misschien een extra teleurstelling?
En als je positief test, zorgt dat roze verlies misschien juist voor extra onzekerheid?

Lastig! Doen wat voor jou goed voelt hoor!
Ik heb in de eerste weken een aantal keer wat bloedverlies gehad, en allen zeiden niks over de gezondheid van de zwangerschap. Dus als je wel positief test, hoeft het geen slecht teken te zijn. Ben benieuwd!

KimmieX, klinkt alsof het alle kanten op kan! Zou wel een erg korte lf zijn toch?

Terug
Bovenaan