Wens: zwanger in 2021

Spannend en leuk Covo, de geslachtsbepaling.

Ja, ik weet het even niet meer. Zeker omdat het vanmorgen wel even was en nu niet meer. Heb dit nooit gehad. De vorige keer was het er en bleef het ook, wat doorzette. 

Is een 2v5 in de middag verstandig? Of kan je die beter met ochtendurine doen? Want inderdaad, wat als die negatief geeft, dan weet ik nog niet of ik nu ongesteld wordt of dat ik beter niet in de middag hiermee kan testen. 
Heb hiermee dan liever alles of niks, zet dan maar door of blijf helemaal weg :( mn gevoelens gaan alle kanten op hierin. 
Ook wat jij zegt, veel vrouwen hebben wat bloedverlies tijdens de zwangerschap zonder dat het iets betekend. 
Oh man, keuzes keuzes 

@Covo jeetje wat gaat de tijd snel! Spannend ben erg benieuwd wat het gaat worden..
@Ramboo Jeetje heftig nieuws zeg, hoe gaat het nu met je?? sterkte in iedergeval met dit proces weer!! Ik duim voor je dat het geluk jullie toch gegeven is.
@Jessica Gefeliciteerd! wat een mooi nieuws, super leuk. 
@Steefeef lastig altijd die onzekerheid he bah. Ik zou persoonlijk met ochtend urine testen, stel hij is nu wit of heel licht dan twijfel je alsnog omdat het met middag urine was.. maar je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. Ik duim voor je!! Spannend. 

Hier gaan de dagen snel voorbij. NOD is a.s. donderdag/vrijdag vind het heel spannen worden, heb al een paar dagen ineens een licht krampje in buik of rug. Kan vanalles zijn dus probeer er niet te veel op te letten maar als ik het dan weer voel denk ik als eerste 'Neee geen menstrutie please please please!!' Maar goed het kan net zo goed een innesteling zijn, lastig ik weet het gewoon niet!
Bij m'n eerste had ik ook vooraf wel krampjes heel licht.
3 maanden geleden had ik dit ook en bleek ik ongesteld te worden... toen dacht ik het is gelukt en bleek het niet zo te zijn, dus telleurgesteld... Afgelopen 2 maanden voelde ik dan weer helemaal niks voor m'n NOD (en werd ik ook ongesteld) dus het zegt gewoon vrij weinig.. nog even volhouden!! zucht blijft moeilijk als je zo graag wil. 
En wat het niet makkelijker maakt is dat m'n man zegt dat hij het gevoel heeft dat het deze maand gelukt is. 
Liefs

Haha ik heb eigenlijk alle zwangerschappen in de avond getest :p. Na nod, dat wel. Maar gewoon een streepje gezien dus toen in de avond. Als je even een tijdje niet kan drinken, dan is je urine al wat meer verdund.
Maar als je dat verhaal van Emma leest, gistermiddag wit en dan nu zo'n duidelijke streep.. 

Hoi kimmie ja ben benieuwd met mijn zoon ging het een stuk sneller haha was ik 1e x na 5 maand zwanger maar werd een miskraam en 4 maand daarna was ik alweer zwanger. Mja dat is nu al wel 10 jaar geleden meneertje word 10 in augustus heb ene kant zoiets van jeetje het is toch al eens gelukt dus hoezo zou er nu wa mis zijn mja het kan altijd.

Net een 2v5 gedaan en hartstikke negatief. 
Weet het even niet meer hoor.... ga er vanuit dat het er dan maar niet is. Morgenochtend nog een 2v5 en cb  indien de menstruatie nog niet door heeft gezet en anders door naar de volgende ronde.
Eerst had ik t gevoel ook dat het hem niet zou worden deze maand, mn vriend dacht van wel. Maar met toch wat lichte klachten, en geen menstruatie, kreeg ik twijfel of het toch zo zou zijn. 

Misschien heb je deze maand dan toch een latere eisprong gehad SteefEef.. Ik vond de maanden na een miskraam altijd heel verwarrend. Veel symptomen, cyclus niet altijd betrouwbaar. Alsof mijn lichaam er tijd voor nodig had om de boel weer recht te trekken. Misschien is dit deze maand bij jou ook zo?

Zo onwijs kut. Zeker na een miskraam wil je gewoon direct de volgende maand een positieve test. Het voelt alsof het jouw beurt is!

Ik hoop morgen op beter nieuws. En anders, hoop ik dat je menstruatie doorzet en je weet waar je aan toe bent. ❤

Dat zou kunnen covo. Lastige is dat ik deze maand net heb gekozen geen ovu testen te doen, om er niet zo veel druk op te leggen. 
Dus ja, wat je zegt zou goed kunnen. Of het was er wel maar weer niet goed genoeg, net als vorige maand. We gaan het niet weten. Indien dit start menstruatie is, is het er wel een die ik nog niet van mezelf ken.
Wat we wel weten, mocht morgen negatief zijn, laat de menstruatie dan maar komen ook. En hebben we werk aan de winkel ;) en niet stoppen op het moment we denken het nu wel gelukt moet zijn haha. En misschien toch een ovu test erbij houden, maar meer voor mezelf en niet dat ik precies op die dag moet klussen, dan zorg ik wel dat we dat genoeg op de dagen erom heen gedaan hebben / doen ;)
Wat afstand nemen van het forum hielp me wel in die weken, gaf me rust. Uiteraard lees en leef ik wel mee met een ieder, maar zal ik me pas weer melden indien er nieuws is in de komende maand (positief of niet). 
Voordat ik dat doe, laat ik morgen nog wel weten wat het nieuws is. 

Aaah Steefeef.. ik gun het je zo!! Ik hoop echt dat het toch nog een positieve draai gaat hebben.. en anders snel een menstruatie, dan kunnen jullie door.. 
Spannend Covo!! Ga je het delen met de buitenwereld wat het wordt?
Ik zweef nog steeds ergens tussen hemel en aarde... het land gewoon nog steeds niet ofzo haha! Bij mijn eerste zwangerschap was ik er vanaf moment 1 alleen maar mee bezig en dat heb ik nu helemaal niet zo.. gewoon lekker kunnen werken enzo, nou dat was bij de eerste wel anders haha!! Gelukkig nog weinig klachten, hoop dat het zo blijft.. alleen heeft deze kouwkleum het opeens bloedheet en dat had ik de vorige keer ook... leg dat maar eens uit op het werk??

Terug
Bovenaan