Wens: zwanger in 2021

@covo klopt, dat zou wel erg kort zijn. Ben erg benieuwd morgenvroeg. Tot nu toe niks te bekennen.

@mamavanaiden. Dat snap ik! En het kan nog steeds. Het heeft waarschijnlijk nu wat langer nodig. Hoe moeilijk ook :(

Logisch Steefeef dat je cyclus wat in de war kan zijn na een miskraam hoor! Had ik ook. Opeens de eisprong later en later menstruatie. Maar wel slim om wat afstand te nemen hier als dat je helpt! Ik ben benieuwd morgen

Nou, na de temperatuur verlaging gister was ik heel benieuwd wat het vanmorgen zou zijn. 
Was hij weer omhoog (van 36.6) naar 36.9
Dus ik blij. Zou het dan toch? 
Tot ik naar de wc ging een helder bloed kon afvegen. Zakte de moed me weer in de schoenen.
Weer die onzekerheid in. Is het dan toch de menstruatie? Is het wat anders? 
Op naar de afspraak bij de gynecoloog dan maar

KimmieX, wat lastig! Maar ik zou niet gelijk de moed verliezen hoor. Het klinkt veel logischer als innesteling dan als start van je menstruatie zo vroeg toch? Een dip in je temperatuur past daarbij, en bloedverlies in sommige gevallen ook toch?
Hoe ontzettend moeilijk ook, ik zou het even afwachten. Als het flink doorzet, en echt een menstruatie lijkt, is het idd goed dat te bespreken met de gynaecoloog omdat het zo vroeg komt. Maar als het bloedverlies weer minder wordt of stopt, wat nog prima kan, dan heb je nog niet veel reden om je zorgen over te maken denk ik toch? Wie weet is het goed nieuws!

SteefEef, hoe is het met jou?

Leuk Jessicaa! Gun het je van harte!
Ja hoor, we delen het geslacht. De naam niet, die houden we voor onszelf, maar het zou ons toch niet lukken om het geslacht voor ons te houden haha

Vanmorgen twee testen gedaan, en beide zoals ik al dacht negatief. 
Vlak erna mn menstruatie losgebroken. Dacht het al wel.

Denk inderdaad een langere cyclus, latere eisprong en dus de boot gemist. 

Volgende maand langer proberen om een kleinere kans te hebben dat we boot weer missen. Tot die tijd lekker sporten, gezond eten en wie weet is het dan binnenkort ook onze tijd.

Dank jullie wel lieverds!

Pff nou ik vermoed dat het vandaag of morgen toch hier ook doorbreekt. Volgehouden om geen vroege test te doen. En mogelijk trek ik ook te snel conclusies, nog geen bloed gezien. Maar vanochtend heeeel klein beetje bruine afscheiding. En zo stom als het is maar wat we (hopelijk) allemaal wel herkennen zakte de moed me direct in de schoenen..
Gewoon even een stomme baaldag vandaag. Want net wat ik zeg, nog geen bloed of eigenlijk noemenswaardige afscheiding gezien, dus kan nog geen conclusies trekken. Maar humeur is in 1x compleet omgeslagen.. Wel intense rugpijn onderin mn rug sinds eergisteren, en nog steeds een bodemloze put qua eten. Geen krampen in mn buik, alleen af toe wat trekkend gevoel. 
Het voelt zo stom om direct al zo verdrietig te zijn terwijl er misschien niet eens iets aan de hand is, maar het overkomt me gewoon.
Wilde het even van me afschrijven want het blijft me maar bezig houden.. straks maar even een lange wandeling maken en koppie leeg.

Lieve meiden, al even niet gereageerd maar ben wel op de hoogte.. 
Dikke knuffel voor jessie en mie, wat een rot nieuws :( 
Ook een dikke knuffel voor steefeef, ik hoop snel iets van je te lezen met positief nieuws meid.. ik duim voor jullie! 
Alyda, snap je baalmoment ja.. hopelijk hoeft het nog niets te betekenen! 
@jessica, van harte gefeliciteerd, wat fijn! 
@covo, gaat al opschieten die geslachtsbepaling, spannend!! 
Voor de dames op het wachtbankje.. ik duim ontzettend hard voor jullie! 

Wat jammer SteefEef. Maar tegelijkertijd, ben ik blij dat het heeft doorgezet en je weet waar je aantoe bent. Nu bekijken wat voor jullie het fijnst is komende maand en zoals je zegt idd lekker even je gedachten via sporten etc op andere dingen proberen te krijgen.
Dr komt een moment... dat iedereen hier een kindje vasthoudt ❤

Alyda, superherkenbaar hoor! Vind ik altijd zo irritant van mezelf, ik herken mezelf dan haast niet terug zo snel schiet ik in emotie. Maar wat jij zegt heb ik ook altijd: het overkomt je en zie er maar eens uit te stappen. Gewoon accepteren dat vandaag zo'n dag is, laat het er maar zijn en morgen kijken of je je anders voelt. Ik hoop dat het nog niks betekent, en je gevoel je voor de gek houdt. ?

Terug
Bovenaan