Wens: zwanger in 2021

Jammer jessieJm en gefeliciteerd voor de zwangeren onder ons super leuk dat er al wat mensen zijn die een kindje verwachten hopelijk blijft het allemaal goed gaan is natuurlijk nog heel pril
Hier zet de menstruatie nog niet echt door vanmorgen testje gedaan is negatief maar nog voor mijn NOD dus ik heb nog een heel heel klein beetje hoop maar in mijn hoofd zit ook al dat we dan maar de volgende stap moeten bewandelen en hebben we ook vrede mee even slikken als het toch door zet masr we gaan er voor 
 
Oh wauw lekker actief en gezellig topic is dit en de eerste positieve testen zelf al! Gefeliciteerd! @Aliceinwonderland @Leyyy.
En @CoVo wat een mooi en overzichtelijk lijstje op de eerste pagina. Heel handig ook als  je het hele weekend niet online geweest ben en er veel nieuwe berichten zijn. Straks maar even alles terug lezen en een langer antwoord geven. 
Ik deel ook niet alles met mijn man en hij heeft ook geen idee wat dit forum is. Net als bij Herfstbaby vindt hij ovulatietesten een moodkiller en wil ook liever niet weten wanneer me eisprong precies is. Maar na 1,5 jaar proberen weet hij eigenlijk zelf ondertussen wel wanneer het ongeveer me vruchtbare week is of wanneer ik ongesteld moet worden. 
 
 
Bedankt allemaal!
@alice ik had gister ochtend de test van action zag ik een licht streepje. Daarna met de 2V5 getest zag ik bijna niks! Gelijk CB gehaald met weken indicator daar stond op 1-2 weken.
Heb je CB al geprobeerd ?
 
Je klinkt als een sterke vrouw Carolinerkj. Ik geloof er wel in dat dat ook positieve dingen gaat brengen. Knap van je!

Lekker blijven sporten hoor CoVo, dat is sowieso goed voor je lichaam en je gedachtes. ?
 
@leyyy gefeliciteerd trouwens! ❤️ En nee ik wacht het even af nog, het is nog zo licht en mijn nod is vrijdag pas, ben bang als ik nu met cb test dat het negatief is omdat het nog zo vroeg is. Dus ik wacht tot vrijdag voordat ik met cb doe! 
 
@CoVo
net toch maar weer een testje gedaan maar.. blijft negatief ? word er zo gek van.. menstruatiekrampen zijn ook gestopt.
@Carolinerkj ik ben heel benieuwd hoor ??
 
Hai Littlesunfower! Ja ik werd een beetje verdrietig van het bijhouden van de losse namen bovenin, dit werkt fijner en overzichtelijker! Zo kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden ?

Ik sluit me aan bij SteefEef Caroline, ik dacht bij het lezen direct hetzelfde. Je bent een sterke vrouw en petje af hoe je hiermee omgaat. Uiteraard heb ik de hoop nog niet opgegeven voor je, maar als je de weg richting IVF gaat bewandelen gun ik je van harte dat dat je eindelijk een positieve uitkomst brengt. ❤️

Wishfull, super irritant. Om gek van te worden! Bel je de huisarts? Of wacht je nog even?

 
Wat vervelend Wishfull ? wacht je nog een paar dagen af of ga je toch even bij de huisarts langs?

Hebben alle meiden die hun NOD deze week bereiken, eigenlijk al een test in huis?
 
Terug
Bovenaan