Wens: zwanger in 2021

Hallo dames,

Gefeliciteerd iedereen die zwanger is!
Ik heb helaas vorige week te horen gekregen dat de kans klein is dat ik dit jaar zwanger mag worden.
Heb waarschijnlijk door mijn zwangerschap een versnelde schildklier gekregen en met de medicijnen die ik heb mag ik niet zwanger worden. Dit omdat het voor aangeboren afwijkingen kan zorgen.
Daarnaast ben ik hierdoor ook al 2 maanden niet ongesteld geweest.
Ze weten ook nog niet of het blijvend of hormonaal is.

Ik ben kapot. Mijn droom om 2 kinderen kort op elkaar te hebben is hierdoor in het water gevallen.

Ik hoop dat het volgend jaar wel mogelijk is.

Amber wat een moeilijk nieuws heb je gekregen. Sterkte met het verwerken. Echt stom als dat echt je droom was. Ik hoop dat het volgend jaar allemaal wel kan!
Caroline wat een spannende weken zo!
Baby uit liefde gek zeg!

Oh Amber wat ontzettend kut! Wow ik snap echt helemaal dat je hier super moeite mee hebt om te schakelen!
Hebben ze een vooruitzicht gegeven? Hoelang je de medicatie waarschijnlijk moet slikken, wat er daarna gebeurt etc? Zodat je hopelijk wel inderdaad voor latere termijn plannen kunt maken?

Sterkte ermee hoor!

Ze weten helaas niet of het hormonaal is of blijvend. Als t blijvend is zal ik geopereerd moeten worden of mijn waardes en medicatie moeten zo laag zijn dat wanneer ik zwanger ben direct kan stoppen.

Dus nog niet echt een vooruitzicht, omdat ze het niet weten.

Wat verdrietig Amber!
ik heb zelf de ziekte van Hashimoto (te traag werkende schildklier). Mijn medicatie is wel goed ingesteld en kan ook met deze medicatie zwanger worden.

op dit moment loop ik wel bij een orthomoleculaire therapeut, want heb soms nog wel klachten. De orthomoleculaire therapeut geeft aan dat als alles in balans is je zonder medicatie verder kan. Zelf nog geen ervaring mee. Jij bent nu al onder behandeling bij het ziekenhuis, dus misschien goed om eerst één ding tegelijk te doen. 

Heel veel succes en sterkte

Ha Amber, wat schrikken zeg! En kan me voorstellen je dit alles een plekje moet zien te geven. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en je je kan richten op de toekomst met hopelijk in het nieuwe jaar mooi nieuws. 
Ik heb dezelfde situatie als Blijtoe. Ook een traag werkende schildklier, maar met medicatie is deze nu op orde en dient bij een eventuele zwangerschap opgehoogd te worden en gecontroleerd blijven. Over de behandeling ernaast die zij volgt  kan ik niet veel zeggen gezien ik dat niet doe. Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis snel verder kunnen helpen en eea mogelijk kunnen maken.

Onwijs veel sterkte! 

Terug
Bovenaan