Wens: zwanger in 2021

Klopt inderdaad, bij een trage mag je wel de medicijnen gebruiken, want deze zijn niet schadelijk. Mijn moeder heeft ook hashimoto, daarom zijn ze bang dat het blijvend is en ik dus Graves heb.

Gefeliciteerd voor alle zwangere!

Hier wat afstand genomen van t forum en alles er omheen. 24 april is mijn NOD.
Zit nu weer op t wachtbankje en voel me prima. Geduld is een schone zaak...

@Amberh Jeej wat moeilijk nieuws! Heel veel sterkte. 

Dames ik heb niet meer getest na de laatste keer. Dat wil ik volgende week doen. Maar heb zo iets raars, heb ontzettende jeuk aan de binnenkant van mn handpalmen. Iemand een idee of dit te maken kan hebben met zwangerschap? Of nog steeds ontwenningsverschijnselen van de pil?

Ik baal even, ik had sinds maandagavond wat spotting. Tot deze ochtend was het minimaal. Stiekem was ik super enthousiast omdat het niet opbouwde en sinds donderdag middag had ik zelfs geen afscheiding meer. Helaas begon de rugpijn en krampen daarnet en zet het nu wel door. Vandaag cyclusdag 23. Vorige cyclus was 22d. Weer door naar de volgende ronde :(. Al moet ik even mijn moed weer bij elkaar rapen na die hoopvolle dagen. 

Hee allemaal,
ik ben een tijdje weggeweest om de miskraam te verwerken en ik denk ook niet dat ik terugkom op het forum, omdat het me eigenlijk wel wat meer rust geeft om hier niet te zijn. Ik wou alleen even laten weten dat ik inmiddels weer 4 weken + 4 dagen zwanger ben. En jullie dus ook weer een stukje hoop wil geven dat het uiteindelijk weer goed komt. Dit gun ik jullie ook allemaal van harte! 
Dikke knuffel
Jessie

Terug
Bovenaan