Wens: zwanger in 2021

Dag 16 van mijn cyclus, voor mijn gevoel zit ik rond de ei-sprong maar de ovulatietest (van sensitest) laat al dagen geen tweede streep zien, niet eens een lichte streep. (Wel een controlelijn). Mijn cyclus is volgens mij ongeveer 28 dagen dus dan zou nu toch wel een ei-sprong moeten zijn? Ik test nog even door maar ik vroeg me af op welke dag van je cyclus jullie je ei-sprong hebben. 

Gefeliciteerd Jessie!! Ik ben heel blij voor je. Als ik je niet meer zie: heel veel succes met alles, en ik hoop van harte dat je een mooi kindje in je armen mag hebben aan het eind van deze zwangerschap. ❤ Alle moois gewenst!

Ten eerste, gefeliciteerd zwangeren!

Ik heb een vraag.
12 april was de ovulatie test van de sensitest positief maar de Kruidvat test negatief. Zelfde urine getest.
13 april was het precies andersom.
We hebben 11, 12 en 15 april seks gehad. Ben ik dan te laat geweest met seks of is er nog een sprankeltje hoop?
Ik ben echt weer even helemaal uit de ovulatie testen en van sommige websites word ik ook niet wijs.

Goedenavond! 

Terug van weggeweest, in dit topic dan. Ik zie weer nieuwe zwangeren op het lijstje staan. Gefeliciteerd! 

@Jessie Gefeliciteerd met je zwangerschap! Is je zo gegund na je moeilijke periode. Ik wens je het allerbeste en natuurlijk een hele fijne zwangerschap. Hopen stiekem ooit wel weer iets van je te horen maar dat is natuurlijk geheel aan jou ❤️
@CoVo Leuk een jongen! Hoe ver ben jij nu? 
Vanuit mij ook een kleine update: ik ben al weer bijna 14 weken, eerste trimester zit er op! Laatste weken is het erg zwaar en helaas ook medisch geworden en regelmatig in het ziekenhuis of telefonisch contact maar hopelijk gaat dat binnenkort beter. Ennnn ook leuk nieuws: ik weet het geslacht! Een meisje!

Terug
Bovenaan