Wens: zwanger in 2021

Wat leuk Pannenkoekplantje, een meisje! Gefeliciteerd! En het eerste trimester voorbij, fijn he.
Mag ik vragen waarom jouw traject medisch geworden is? Klinkt alsof je een zware periode hebt. Ik hoop dat het binnenkort misschien wat makkelijker wordt?

Ik ben zelf nu alweer bijna 18 weken. Gaat heel hard. Sinds eind vorige week voel ik heel af en toe wat bewegen in m'n buik, superleuk. ?

Baby uit Liefde, wat ontzettend stom zeg, deze ronde voor jou. Super verwarrend! Is zo'n mini menstruatie nog iets om mee naar de huisarts te gaan denk je, als het vaker voorkomt?

@CoVo Dat lijkt mij zo bijzonder en voor mij zelfs nog raar of eng haha ik kan mij er nog niks bij voorstellen wat je dan zou voelen. Jij voelt het dus sinds 17 weken. Hoe is jouw eerste trimester gegaan? 
Mijn traject is medisch geworden omdat mijn astma vrij ver uit de hand is gelopen. Ik mag mijn normale medicatie niet gebruiken en alle alternatieven slaan tot nu toe nog niet aan. Momenteel zit ik aan een prednisolon kuur die normaal ook sneller aan slaat. Met week 24 als alle organen van het kindje volledig zijn mag ik terug naar mijn oude medicatie. Maar het moet wel beter onder controle komen tot die tijd omdat de baby nu minder zuurstof krijgt.. De rit naar 24 weken lijkt ineens wel lang zo. Ik blijf hopen dat het na deze kuur onder controle komt. Daarnaast heb ik net een aantal weken op zitten met overgeef sessies van 08:00 -20:00 per dag en heb ik migraine aanvallen gehad van ongeveer 3 dagen wel 1 dag niet. Was daardoor erg zwak de afgelopen weken. Het is het nog steeds allemaal waard hoor! En voor mij zelf vind ik het niet erg, maar zorgen maken of m'n baby wel genoeg zuurstof krijgt knaagt wel enorm aan mij. 

Balen pannenkoekenplant, dat het zo lastig gaat met je astma! Heftig. Heel rustig aan doen dus nu?
En leuk, een meisje!
Ramboo, juist prima gedaan!!

Ladies, ik wil jullie allemaal nog even heel veel succes, liefde en geluk wensen!

Ik neem even een tijdje afstand van het forum.

Vanmiddag een echo gehad omdat het weekend gek verliep. Helaas is daar uit gekomen dat ergens tussen 5 en 6 week wss een miskraam heeft plaatsgevonden die mijn lichaam zelf heeft opgelost. Geen bloeding gehad, zal ik ook niet meer krijgen, baarmoeder was al schoon. Even heel kut nu, gaan het een plekje geven en dan weer verder.

Voor nu neem ik even afstand van het forum om even weer helder erin te staan!
Wellicht tot over een tijdje en ik wens jullie al het goeds!?

@pannenkoekenplantje gefeliciteerd! Wat leuk! Geniet van je zwangerschap! 

@alyda jeej wat heftig. Veel sterkte en hoop nog eens wat van je te horen. 

@covo ja erg jammer en raar. Ga het in de gaten houden. Maar voor nu niks om naar de huisarts te gaan. Kan natuurlijk een keer voorkomen. 

Wij weer aan het "werk" geweest. Dus zullen weer even moeten wachten.. 

Oh Alyda wat verdrietig ? Dat vind ik heel jammer voor je. Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven. Neem er de tijd voor hoor, het is een enorm klotegevoel. Heel veel sterkte! ❤

Zwanger Yes, hoe is het met jou?

Pannenkoekplantje, ja het is een heel bijzonder gevoel. Ik had veel opgezocht over hoe het zou voelen, en het klopt allemaal wat je leest. Toen ik het voelde wist ik het direct zeker, maar voor ik het gevoeld had had ik werkelijk geen idee wat ik me er nou echt bij moest voorstellen. Heel apart!
Heftig hoor, je astma! Ik snap dat het dat heel spannend maakt inderdaad! Maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden denk ik?
Mijn eerste trimester was eigenlijk wel ok. Onzeker met wat lichte bloedingen, misselijk geweest en moe, maar lang niet zo erg als ik andere meiden wel eens hoor.

Terug
Bovenaan