Wens: zwanger in 2021

Goedemorgen dames, mijn NOD is pas 27 of 28 april maar sinds gisteren ben ik opeens zo ongelooflijk moe! Mijn borsten doen zeer, temperatuur stijgt en heb zo'n hoofdpijn. Kan ik morgen al een test kunnen doen of is het daar nog te vroeg voor?

Ramboo, ik zou het nog niet doen, maar het kan natuurlijk wel. Laat je niet teleurstellen door een negatieve test, want de kans is gewoon groot dat hij nog niet positief is omdat je te vroeg test dan!
Hier gaat alles goed hoor! Standaard kwaaltjes, heel moe. Haha. 

Spannend @Ramboo!! Nog wel vroeg hoor voor een test.
Ik vind het zelf prettiger af te wachten maar die drang om te testen herken ik wel ik blijf het ook moeilijk vinden het niet te doen.

Ik herkende kwaaltjes die jij verteld. Heb het ook heel warm steeds en af en toe een koude rilling van vermoeidheid.
Heb af gelopen dagen wat lichte krampjes gehad maar zeker niet continue. Morgen is mijn NOD voel verder niks aan mijn lijf dus ik zeg steeds dat die menstruatie gewoon gaat komen... maar toch stiekem deze laatste dag nog wel wat hoop!

Elke maand ben ik precies op de dag af ongesteld en heb ik mn eisprong maar toch is dit al ronde 5 en dat maakt me onzeker..
Zucht... gelukkig herkend bijna iedereen dit wel hier.

Jullie horen snel weer van mij! Liefs

Hoi 
Vanochtend mocht ik gaan testen ik had er al geen vertrouwen meer in na dat ik woensdag al wat rozige slijm mee kwam met het inbrengen van het pilletje gister wat licht roze rood en avonds werd het met inbrengen steeds roder maar nog geen stolsels en heel weinig vanochtend toch maar getest tegen beter weten in  en we gaan naar de volgende ronde vanochtend gelijk ziekenhuis weer gebeld moesten wachten op de volgende menstruatie en dan gaan ze het ingevroren eitje terugplaatsen als die na ontdooien nog goed is tenminste anders moet ik weer een punctie doen had er wel wat last en mijn vriend ook die had ik geappt en later gebeld dat het mislukt was maar een maand rust is ook wel even goed ga nu ook geen ovulatietesten gebruiken deze maand en we zien wel even geen gedoe en niet er mee bezig zijn is voor ons allebei even goed na 6mislukte iui pogingen en 1 ivf poging en vanaf augustus alleen maar  dubbel hormonen binnen gekregen elke maand 
Ik ga ook even afstand nemen lees af en toe nog wel even mee maar voor nu even genoeg voor mij moet even resetten 

@Caroline, snap na het lezen van je verhaal dat je je even moet resetten. Ik hoop echt voor jullie dat jullie volgende maand meer geluk hebben en dat het tot die tijd lukt om er een beetje van los te komen.

Hè, Caroline wat balen zeg :( neem inderdaad een maandje rust, en ik hoop heel erg dat je ingevroren eitje goed ontdooid kan worden tegen die tijd! Balen voor nu hoor :(

Oh jeetje dames ik denk dat ik een streep heb... heel licht maar in het echt zie ik hem beter.
Heb van schrik gewoon een 2e test gedaan want ik dacht misschien is t gewoon verkeerd gegaan met afnemen... zien jullie het ook???

Op deze link is het met flits
https://ibb.co/JF9gGzJ

Op deze link zonder flits
https://ibb.co/njtYDXb

Jeetje mina ik hoop zo erg dat ik geen bloed ga zien en dat deze oploopt!!
Zou vandaag ongesteld worden eigenlijk maar bij mn dochter teste ik ook pas na mn NOD positief...
Ik vertel nog niks thuis denk ik, misschien morgen pas als hij wat beter te zien is... of ik doe een CB en kijk of daar al 'zwanger' komt of naja ik weet het gewoon niet ik was deze ronde echt zeker van het is niet gelukt... en waarom? Geen idee eigenlijk haha

Terug
Bovenaan