Wens: zwanger in 2021

@MTH ik ben weer helemaal zen hoor!! Eisprong gevonden met CB en duidelijk gevoeld dusss ik laat het los. Heb mn best weer gedaan deze maand en nu (on)geduldig op het wachtbankje!


@steefeef ik ben daar ook benieuwd naar of er ervaringen zijn! Ik mag volgende week komen. Weet niet of het deze maand raak is. Vind het ergens toch spannend om te vaccineren maar met mijn heftige astma icm verpleegkundige ga ik het toch doen. De gyn staat er achter en ook de longarts en huisarts adviseren het.
 
Hoi dames 
Ik haak even aan. Wij zijn wel bezig met zwanger worden maar nog zonder succes.
Ben meer een lezer
Maar er vroegen wat dames over corona vaccinatie en zwanger zijn. Ik heb 8 mei moderna vacinatie gehad via mijn werk. Ik doe corona PCR testen. Natuurlijk wist ik niet of zwanger was want mijn NOD zou vandaag zijn geweest maar ben eerder ongesteld geworden. Maar ik denk echt niet dat daar door komt. 
Maar op mijn werk word Jansen niet gegeven aan zwangeren daar word moderna voor achter gehouden voor deze dames.
Dus ik weet niet wat jullie krijgen maar zou wel om Modena of pfizer vragen en geen Jansen.
 
Hoi dames, 
 
Even korte update van mij. 


vind het steeds lastiger het nog even geheim te houden voor vrienden en tantes en ooms. Onze ouders broers en zusjes weten het goede nieuws al! 


Vooral last van onderrug pijn en daarom morgen voor de zekerheid plasje inleveren. Vk zegt dat het misschien een blaasontsteking kan zijn maar dat het meer klinkt al groei van de baarmoeder. 


nog twee weekjes wachten op de eerste echo? 
 
Ik heb betreft de vaccinatie een nieuw topic geopend. Wel fijn om zo ideeen uit te wisselen, al blijft het je eigen keus natuurlijk.
 
Hier gaat het op en neer. Ben me zaterdag de pleuris geschrokken, toen ik bij het afvegen van het plassen licht roze verlies had. Ik dacht echt, nee toch niet weer. Precies in dezelfde periode als dat de vorige zwangerschap mis liep. Ik was van slag, mn vriend ook. We hebben de vk gebeld en ze zei zolang het niet doorzet of blijft, maak ik me nog geen zorgen. Het is hierbij gebleven. Ik ben zo zo zo bang het toch mis is. Elke keer als ik wat in mn broekje voel, wat denk ik vocht of afscheiding is oid ren ik met angst naar het toilet. En dat is vaak haha. Meer meiden het vocht / afscheiding verlies gevoel? 
 
Ik durf volgende week bij de echo echt niet meer te kijken ?
 
SteefEef, ik had precies hetzelfde meid, 3x, en geen van de keren kwam het bloed uit de baarmoeder.
Vraag bij je echo of ze je baarmoeder even goed nakijkt, dat stelt je gerust als daar hopelijk geen bloeding te zien is.

Het schijnt écht heel vaak te gebeuren.

Na de 3e keer ben ik gestopt met kijken bij het afvegen. Ik kon niet meer van de stress, en was alleen maar aan het wachten tot het mis ging. Het hielp me echt enorm. Ik heb me toen voorgekomen me pas weer zorgen te maken als ik bloed in m'n broekje zou zien, en dat is niet gebeurd.

Fijn dat het niet heeft doorgezet hoor! Wanneer heb je je echo?
 
Dank je wel covo. Ik heb er nu wisselend gevoelens over, ene dag denk ik het komt goed en andere dag ben ik bang. Had ik het controleren net los gelaten, krijg ik dit.... Ik heb de 26e om 11 uur de echo.  
 
Ja ik snap het! Echt, ik wist zeker dat het fout zou gaan toen ik bloed zag, en iedere dag dat het niet doorzette kreeg ik weer een beetje hoop. En daar werd ik dan weer heel bang van, omdat ik vond dat ik niet teveel mocht hopen.

Super achtbaan van emoties!!

Ga ervan uit dat het gewoon goed zit, ik tel met je mee tot de 26e. Lijkt nu nog ver weg, maar voor je het weet ben je er ineens.
 
Hi allemaal, 
Ik lees al vanaf het begin mee met jullie. Het voelt ook alsof ik iedereen al goed ken daardoor maar ik wilde niet te veel de focus er op leggen dus ik hoopte dat niet deelnemen aan het forum daarbij zou helpen... helaas nog niet zwanger dus ik sluit toch maar aan om meer te kunnen delen en meepraten. Ik ben zelf 30 en mijn vriend is 47. We hebben in januari besloten mijn spiraaltje er uit te halen. Ik wilde zelf al langer een kindje maar mijn vriend had wat minder haast helaas. Heel fijn dat we er nu voor kunnen gaan maar het zit toch ook tegen. Mijn vriend heeft een vrij laag libido, vorige maand hebben we dus ook onze kans gemist daardoor en ik baal daar zo van!! Zijn er dames die dat herkennen? Super om mee te lezen met iedereen die al zwanger is!
 
Terug
Bovenaan