Wens: zwanger in 2021

Welkom Suzywla, bedankt voor je tips rondom de vaccinatie. Hopelijk heb je snel goed nieuws in handen, zou fijn zijn! Zijn jullie al lang bezig?

Welkom Tanjamies, ah wat lastig inderdaad! Je wil je vruchtbare dagen toch zo goed mogelijk benutten. Is je vriend nu wel net zo gemotiveerd als jij? Maar wie weet meid, is het snel raak!

Hai Baby uit Liefde, nog 2 weekjes! Vervelend van je rugpijn! Haha leuk dat je het toch al verteld hebt! Leuke reacties?
 
Alle dames die zwanger gefeliciteerd.Alle dames die nog in onzekerheid zitten ik duim voor jullie. Maar ik stel me even voor ik ben 36 jaar en partner ook. 2018 een mooie dochter gekregen met behulp van een spoed keizersnede. Vorig jaar juni/juli de anticonceptie de deur uit gedaan. Vanaf ong september serieus bezig om zwanger te worden helaas zonder succes. Ik vind het een beetje raar omdat de eerste keer wel zo snel ging. Komt dit door de keizersnede of niet geen idee? Ovulatie testen wel gebruikt nog niet op. Zit gewoon redelijk normaal met ovulatie. Dus daar ga ik daarna gewoon mee stoppen. Als het deze een maand niet lukt maar eens gaan praten met een huisarts/Gyn denk.  
 
Hoi na de laatste terugplaatsing 9 april en  mislukte ivf poging en rustpauze daarna.nu weer een afspraak staan voor volgende week.woensdag voor een echo.ze gaan nu kijken wanneer mijn eisprong begint en dan kan de ingevroren embryo terug geplaatst worden.als deze goed uit de vriezer komt tenminste.kan ook zijn dat deze niet goed genoeg is en dan moeten we de punctie opnieuw doen. nog even spannend dus maar gelukkig kan het deze ronde zonder alle hormonen spuiten en in mijn eigen cyclus,dus mocht deze embryo niet goed zijn dan heb ik in elk geval niet alle hormonen voor niks gespoten.??
 
 
@covo nee we staan er wel anders in. Hij is meer een type van: ach we zien het wel, komt vanzelf goed en ik doe ovulatietesten en lees van alles over zwanger worden:p maar komt goed,  volgende week gaan we weer ons best doen. Hopelijk vaker dan 1x klussen.
@suzywla ik heb volgens mij vaker gelezen dat er een verschil kan kan zitten. Maar niet dat ik de ervaring zelf heb.Vooral uit laten zoeken zou ik denken, bij mij zou het anders in mijn hoofd blijven zitten in ieder geval. 
Ik duim voor iedereen dat we ook binnenkort geluk mogen hebben. Succes volgende week woensdag alvast Carolinerkj!
 
Voor de dames die al zwanger zijn of eerder zijn geweest: ik ben nu 9w+1d en heb sinds paar dagen geen kwaaltjes meer, op wat vermoeidheid na. Super fijn natuurlijk, maar het maakt me echt onzeker. Kent iemand dit? (met 7w+6d wel een kloppend hartje gezien ?)
 
Ja hoor Jessie heeel herkenbaar! En dan nog meer bij mijn eerste zwangerschap als bij mijn huidige zwangerschap. In mijn eerste zwangerschap heb ik echt maar een paar dagen last van misselijkheid gehad en toen was het over.. nu heb ik eigenlijk helemaal nergens last van op vermoeidheid en een korter lontje na. 
 
Hai Jessie, bij mij kwam de daling net wat later, maar de meiden uit m'n appgroep hadden het ook rond die tijd al hoor! Dus is heel gewoon! Volgens mij ligt de HCG piek ook rond de 9 weken, dus idd sommige vrouwen ervaren vanaf die week al minder klachten.

Wat fijn dat je een mooie echo had!! Wanneer mag je weer?
 
Ah Jessicaa en Covo dat vind ik echt fijn om te horen. Thanks!
@Covo ik mag met exact 11 weken weer, 2 juni.

Hoe gaat het met jullie dan?
 
Terug
Bovenaan