Wens: zwanger in 2021

Oh leuk, dat is al bijna joh! Voor je het weet ben je er, en dan al bijna op 12 weken!

Gaat het goed?

Hier gaat alles prima, net weer op controle bij de verloskundige geweest. Nu 22 weken, en de kleine doet het top. Alles ligt mooi op schema!
 
Hoi allemaal,
Hier vind ik het wachtbankje heel slopend deze ronde. Steeds de VMK in mn hoofd, zou het nu raak zijn? De hoop is er meer dan andere maanden maar tegelijk binnen een minuut denk k dan nee vorige maand was t mis dus dan zal t nu ook niet.
Heb continue een zenuwachtig gevoel. Begin van de week was ik super opgeblazen 3 dagen en nu is dat weer wat minder. Mn borsten lijken wat voller en gevoeliger maar dat zegt niks. Ik ben heel erg moe maar heb ook m'n eerste vaccinatie gehad vd week dus misschien is t wel daarvan. Zit nu op 8dpo dus nog even geduld....
Moeilijk moeilijk, ik tel de dagen!!
 
@jessieJM het kan heel goed hoor dat de klachten nu minder worden. Ik was ook niet extreem misselijk bij mn dochter alleen heeel vermoeid en sommige dagen voelde ik mn borsten. Het verschilt zo enorm!!
 
Heel herkenbaar jessiejm. Ik ben nu als het goed is, woensdag de echo, 8+2 weken. Sinds de 8 weken heb ik ook veel minder symptomen. Heel soms wat gevoelige tepels, maar de misselijkheid en opgeblazen gevoel is weg. 
Dit maakt mij ook onzeker, maar lees wel dat meer dames het hebben. Al hebben zij het wel vaker vanaf 10 weken of langer, maar hopelijk zegt hett niet zoveel vanaf wanneer het stabiliseert of afneemt. 
 
Je schiet al op, super fijn zeg!! Geniet er lekker van
 
@covo, wow 22 weken al. De tijd vliegt! Fijn dat het goed gaat. Hier ook hoor! Begin er wel van te genieten. De angst zakt met de week? al kijk ik wel erg uit naar de termijnecho. Ik zal vast daarvoor wel weer paar dagen gespannen zijn haha!

@liefs van, spannend weer op het wachtbankje. Ik duim met je mee voor een positief resultaat over een weekje!

@steefeef, ja ik hoor ook vaak 10 weken, maar heb nu ook al een paar keer gehoord dat het eerder zakt, dus ik probeer het positief te zien nu. Jullie woorden hebben me weer wat gerustgesteld? bij jou schiet het ook al lekker op!
 
Nee, ik heb de 26e een echo, dus a.s. woensdag. 
Helaas was er niet eerder plek, ook omdat ik afgelopen dagen een paar dagen weg ben geweest. En woensdag zou ik als het goed is 9 weken zijn. Misschien wat later dan gebruikelijk voor een 1e echo. Ben er nu ook wel aan toe hoor. 
 
Gezien soms wel symptomen en soms totaal niet en  die kleine bloeding bij het afvegen , ben ik nu wel erg benieuwd of het goed zit of niet. Ik kan er niet veel aan veranderen, dus we gaan het zien de 26e??
 
Ah wat jammer dat er idd niet eerder plaats was. Met jouw ervaringen was een vroege echo ook op zijn plaats geweest.Maar goed, je bent er bijna meid! Ik ga er gewoon vanuit dat alles helemaal goed zit en je een mooi kindje ziet straks. ?


Haha Jessie ja gaat hard he. Ik vond het tot die termijnecho voorbij kruipen en daarna vliegt de tijd.Fijn dat het goed gaat! Het is ook spannend hoor, ik was m’n symptomen ook continu aan het checken. Doodvermoeiend haha. Maar komt goed meid!
 
Terug
Bovenaan