Wens: zwanger in 2021

Wat schiet het bij jou al op Covo!
Heel voorzichtig meld ik me hier met een positieve zwangerschapstest. Digitale van CB, 2-3 weken zwanger. Gisteren getest, omdat we toch eigenlijk wel wilden weten waar we aan toe zijn. 16 April was de 1ste dag van de laatste menstruatie. 
Eigenlijk 0 klachten, enkel begin van de week zo'n anderhalve dag forse buikkrampen linksonder die niet erger werden en uiteindelijk weer verdwenen. 
We bekijken het van dag tot dag, zeker gezien de miskraam van januari. We wachten bewust nog even met bellen van de verloskundige. Dat doen we in de 7e week, tenslotte kan er nog van alles gebeuren. Laten we hopen dat alles goed blijft gaan!
 
@Aikee voorzichtig gefeliciteerd. Ik begrijp je voorzichtigheid heel goed!! Mooi dat CB al aan geeft 2-3.weken. ik duim voor je dat het blijft zitten en dat de weken snel voorbij gaan!!
Succes
 
Oh gefeliciteerd Aikee!!! Wat super!!! Ben heel blij voor je! Snap dat het heel spannend is, lekker doen wat voor jullie goed voelt, doe je goed ?

Hoe is het met jou Liefs van?
 
Dankjullie beiden! Heb bewust een tijdje niet meegelezen hier. Hoe gaat het met jullie?
Heb eigenlijk maar weinig last... ja, met vlagen een gek, zwaar drukkend gevoel onderbuik. Ben niet misselijk, geen gespannen borsten... enkel geregeld last van darmen. Die gespannen borsten had in in januari wel. Bijzonder dat er zoveel verschil in kan zitten eigenlijk. We zien het van dag tot dag. Heb me wel voorgenomen om morgen over een week nog eens een test te doen, zien wat die aangeeft en dan bellen we daarna de verloskundige. Gewoon om het 100% zeker te weten ?
 
@caroline, spannend! Hopelijk kan de terugplaatsing doorgaan. 
@aikee van harte gefeliciteerd! Logisch dat je voorzichtig bent. 
@covo, fijn dat bij de verloskundige alles goed was! 
@liefs van, hoe is het nu met je ?
 
Hoi dames, 
 
wat goed om te horen dat het goed gaat! 
@aikee al ast gefeliciteerd!! Wat leuk voor jullie! 


Met mij gaat ook alles goed! Heb voornamelijk vee last van mijn borsten en dat ik heel moe ben. Maar dat hoort erbij! Kan niet wachten tot 31 mei, dan hebben we onze eerste echo! 


 
 
@MTH ik was weer heel relaxt eigenlijk maar afgelopen dagen merk ik dat ik toch weer overuren draai in mn hoofd.
Vandaag hele dag met vlagen misselijk, begon vannacht al toen ik er uit ging voor m'n dochter, stond bij haar en dacht gatver ik ben misselijk. Het komt af en aan.
Overdag dacht k nog ik heb honger/lege maag maar vanavond na een goede avondmaaltijd moest ik echt mn best doen niet aan de misselijkheid te denken.
Ik ben al 3 dagen extreem moe maar heb woensdag mn eerste vaccinatie gehad dus ik dacht vrijdag; de vermoeidheid komt daarvan, gister had ik een nachtdienst dus weinig geslapen maar vandaag heb ik vanmiddag een uur geslapen en blijf de hele dag brak en moe....
Jullie raden het al, mn hoofd draait overuren zou het toch?
Af en toe gevoellige borsten en een krampje maar dat is allemaal niet zo schokkend en heb ik wel vaker.
Nog even geduld.... vandaag 10dpo het kan vanalles betekenen dus probeer mezelf niet gek te maken want dit kan net zo goed bij een komende menstruatie horen (al ben ik nooit misselijk).
 
Terug
Bovenaan