Wens: zwanger in 2021

Goedemorgen dames,
Ik probeer zo weinig mogelijk mee te lezen de laatste tijd en heb echt even wat afstand kunnen nemen.
Echter gezien ik al vanaf daf 4 weer positieve ovulatietesten had heb ik er toch een clear blue achteraan gedaan. Eergister gaf de test van Etos een heel ministreepje, dus negatief beschouwd(leek op indroog) maar clearblue geeft zwanger 1-2 week aan! Voorzichtig blij nu. 
Merk dat ik het heel spannend vind of het deze keer wel goed blijft gaan. Denk toch even de ha bellen morgen of ze nog iets van tips heeft of miss een bloedtest kan doen?
Iemand van jullie hier toevallig ook ervaringen mee?
 
Hallo dames,
Ik ben in september 2019 mama geworden van een zoontje. We hebben een heel heftig 1,5 jaar achter de rug. Wat ik lang niet had verwacht gebeurt nu toch. Ondanks dat het nog steeds niet helemaal lekker loopt, is de wens er voor een tweede kindje.

Ik ben in maart gestopt met de pil en had direct mn eigen cyclus weer terug. Nod is 15 juni volgens PI tracker.

Van mijn zoontje waren we binnen 4 ronden zwanger. Op de een of andere manier verwacht ik niet dat het nu weer zo snel zal gaan, maar we zien wel. Ik ga hier even teruglezen in de groep zodat ik jullie een beetje leer kennen en dan klets ik graag mee.

Liefs.
 
De geschiedenis lijkt zich hier te herhalen. Bloedverlies, begon met bruin, daarna wat helderrood. Tevens lichte menstruatiekrampen. 
Een doemdenker ben ik geenszins, maar echt goed lijkt me dit zeker niet te zijn. Balletje bij de verloskundige opgegooid. Die zijn ergens nog hartstikke positief, ik niet kan ik eerlijk zeggen. Volgende week woensdag een vervoegde echo bij de gynaecoloog. 
Als het doorzet dan nadere onderzoeken bij de gynaecoloog over het hoe en waarom. Ergens wederom een enorme teleurstelling, maar toch ergens goed dat we nog niet ontzettend blij waren vanwege de kans dus op een miskraam 5 maanden na de vorige. 

 
@Aikee jeetje echt? Dat is zo rot!! Ik duim heel hard dat het niet zo is en dat het vals alarm is maar snap je super goed dat je hier geen goed gevoel bij hebt.
 
Hi Dames, 
Lastig zo weer die laatste dagen!! Getver merk dat ik af en toe helemaal op hol sla. Op m'n werk nu niet zo druk dus ik heb ook genoeg tijd om overal overna te denken haha, zo blij dat dit forum er is! Ben niet meer echt misselijk geweest zoals zondag, af en toe wat lichte kramp in buik en rug, daar kan ik niks van bakken want dit kan beide betekenen... M'n tepels zijn wel een stuk donkerder dan normaal en heb al een week last van m'n darmen. Heb ook al een paar dagen meer afscheiding terwijl ik dit normaal dus niet heb voor m'n menstruatie dan is het meestal echt droog.  Maar wellicht kan dit ook echt goed passen bij een aankomende menstruatie... 
Nog even geduld, mijn NOD staat op morgen hier zie ik maar ik voelde m'n eisprong op donderdag 13/5 in de avond en op vrijdag 14/5 was mn ovu test ook negatief. Dus ik denk dat mijn NOD eerder vrijdag zal zijn. Ik probeer sterk te blijven om bij geen mensturatie ook echt pas vrijdag te testen.  
Zo ik ben het weer even kwijt.... voor 5 minuten haha
Liefs & Succes alle dames op het wachtbankje  
 
Helaas heeft het gisterenavond ook echt doorgezet. Tot op dit moment nog steeds bloedverlies. Erg balen natuurlijk. Ben wel benieuwd of dit nu te wijten is aan iets in mijn lichaam of is het gewoon domme pech? Heb wel andere multivitamine besteld, nu waar ook b12 in zit. 
Volgende week bij die echo dan maar hopen dat alles weg is en moeder natuur haar werk goed heeft gedaan. 
 
Wat super naar Aikee! Sterkte. Hopelijk krijg je volgende week op de echo te zien dat alles schoon is en jullie met goede moed weer vooruit kunnen.
 
Spannend Liefs van. Alles nog rustig bij jou? Weet je wanneer je gaat testen?
Caroline hoe is het met jou?
 
Hier vanmorgen een echo gehad, man wat was ik zenuwachtig. Ik zat gewoon te shaken zo erg. Gelukkig een lieve vk, en met de echo zag ze al direct een kloppend hartje. Ik moest even 3 keer kijken haha. Super super blij! Er was zelfs twijfel of ze er 2 zag of 1, bij de inwendige echo bleek het er toch 1 te zijn hahaha. Ik ben nu naar schatting 8+5 weken, komt mooi in de buurt van wat ik zelf dacht (9 weken). Op naar de intake volgende week en over 2 weken een nieuwe echo. Nu even alles langzaam laten bezinken
 
Oh Aikee ? Dat spijt me voor je. Wat ongelooflijk klote is het ook, dingen zijn ze oneerlijk!


Wat een dubbel berichtje wordt dit ? Het doet allemaal genoeg met ons, wat een achtbaan is het toch steeds..

Yessss SteefEef! Ben superblij voor jou! Oohhh hier keek je zo naar uit, wat een mooi moment. Geniet er van!

Gefeliciteerd Alyda!! ❤
 
Terug
Bovenaan