Wens: zwanger in 2021


@Steefeef Wat een mooi bericht! Fijn dat je het hartje al kon zien. 
Hier slaat m'n hoofd op hol. Veel last van m'n darmen (al een week) als in heel opgeblazen, veel lucht en rommelen. Merk dat dit me ook van het pad brengt, denk steeds er zijn krampen en dan zijn het toch weer m'n darmen. Vanmorgen lage rugpijn borsten nogsteeds gevoelig en verder ja kwee niet gewoon in m'n hoofd veeeeel onrust. Nog even geduld ik verwacht m'n NOD tussen vandaag en vrijdag ergens. Wilde eigenlijk vrijdag testen maar overweeg nu tot zaterdag te wachten als het lukt omdat ik denk ik liever mn menstruatie zie dan een witte test.... moeilijk ik weet het nog niet zo!
 
Wat fijn SteefEef die goede echo!
Spannend Liefs van... ik duim!
Dankje CoVo. Oneerlijk voelt het ook zeker. Maar goed, het is wat het is en op sommige dingen in het leven heb je gewoon geen invloed. Eerst maar eens zien wat er uit de echo en de onderzoeken komt. Daar ben ik nu dan toch stiekem wel benieuwd naar. Zo'n miskraam is echt iets naars. Althans, zo beleef ik het dan toch. 
 
Spannend Liefs van! Ik snap dat je er gek van wordt hoor! Je weet vaak ook niet hoe je signalen van je lijf nou moet interpreteren he.. betekent het nou wel of niet iets. Ik ben benieuwd hoor, ik duim met je mee dat het raak is!!

Dat is het zeker Aikee. ☹
 
Ik had dinsdag of gisteren mijn NOD en tot op heden nog niet ongesteld geworden. Vanmorgen een testje gewaagd, maar helaas wit. Eigenlijk was mijn cyclus altijd mooi op tijd, dus dit is wel weer apart. 
Enige puntje is wel dat ik een korte luteale fase heb, dus misschien nog niet zoveel hcg aangemaakt. Ik ga er maar niet op hopen. 
Weet hier toevallig iemand hoe dit zit? Een test is dus gemaakt om op NOD, gemiddeld op 14 DPO, betrouwbaar te zijn. Mijn NOD is op 10-12DPO (luteale fase 9-11 dagen). Hoe zit dit dan bij mij met testen. In een ander topic dacht iemand dat dit niet uit zou maken, maar ergens is dat natuurlijk raar.
 
Helaas, ik ben vanmorgen ook ongesteld geworden. Op de een of andere manier valt het nu wel zwaarder dan andere keren, maar dat zal zijn doordat het allemaal later was en ik dus stiekem misschien toch hoop begon te krijgen ?. Op naar de volgende ronde in juni, dan maar… 
 
Hoi Dames, 
 
Ik wilde even laten weten dat we net de eerste echo hebben gehad. En dat alles goed is! Mooi kloppend hartje, hersenactiviteit en kleine beentjes en armpjes! Ben iets verder dan gedacht en ben nu 8 weken en 1 dag! Op 9 januari uitgerekend. 
 
Terug
Bovenaan