Wens: zwanger in 2021

Hoi hoi lang niet op het forum geweest omdat ik een rustmomentje moest van het ziekenhuis en nu dat voorbij is maar weer eens een kijkje komen nemen 
Wat jammer mylwen maar op naar de volgende ronde kom op even balen mag altijd en dan weer door 
Mooi baby uit liefde dat alles goed was bij jullie nu lekker gaan genieten
Hier een Update van mij
Allereerst heb ik afleiding genoeg erbij gekregen wat we hebben besloten om 6 mei 2022 te gaan trouwen ? 
We zien wel hoe het met een evt zwangerschap gaat we willen de focus niet meer op een kindje krijgen hebben 
Zaterdag hebben we de 2e terugplaatsing van onze ivf behandeling het is nog even spannend of het door gaat omdat we een embryo ingevroren hebben die ze op de dag zelf  eruit halen en kijken of deze goed is maar de gyn zei dat het bijna nooit meer voorkwam dat het niet goed genoeg was dus denk dat het dus wel doorgaan heb er wel zin in
 
 
ahh gefeliciteerd Carolinerkj! Wat super mooi nieuws zeg :D
Goed dat je de focus even kan verleggen en wel ziet wat er op jullie pad komt qua zwangerschap. Het is jullie wel zo enorm gegund, dus hoop dat je ook snel hierbij met mooi nieuws komt! 
 
Ik heb het sinds gisteren moeilijk. Hebben een fijn intake gesprek gehad. Alleen merk ik dat m'n buik minder opgezet is en mn borsten weer terug naar normaal lijken te gaan, waarbij ze minder pijn doen. Had gisteren einde middag en avond wel enorme hoofdpijn en was super moe.  Zit ik weer in de angst het misschien toch mis is nu :(
Was ik net gerust gesteld met de echo van vorige week, loop ik nu weer te stressen omdat ik bijna niks meer voel (zou nu als het goed is 9+ 5 weken zijn).   Volgende week woensdag een 2e echo, fingers crossed
 
sorry moest dit even kwijt :( 
 
Lieve SteefEef, bij de meeste vrouwen ligt de piek van HCG rond de 9 weken. Dit kan bij sommigen al betekenen dat dan de symptomen wat afnemen. Bij mij werd het vanaf 11 weken een heel stuk minder.

Ik weet dat het je onzekerheid niet wegneemt. Bel gerust de verloskundige op, dat vind ze echt helemaal prima. Een extra echo declareert ze zo weg, en jouw onzekerheid neemt ze heel serieus.

Ik heb wel 4 echo's gehad in het eerste trimester. Laat je weten hoe het gaat de komende tijd?

Caroline, gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Ik snap dat jullie de boel even op een lager pitje zetten. Ik gun het je nog steeds heel erg, maar ik gun je de rust ook.
En, wie weet, is het deze terugplaatsing wel raak en wordt 2022 een dubbel mooi jaar! ?

Afgelopen vrijdag heeft mijn vriend mij ook ten huwelijk gevraagd ?? We gaan trouwen in juli 2023.
 
ahh wat mooi toch weer he. Gefeliciteerd CoVo! Dubbel genieten voor jullie dus :D 
 
dank je wel voor je lieve woorden ook. Wat je zegt weet ik, en ik vind het ook super fijn dat je het nog eens zegt. Ik moet het zien los te laten want kan er toch geen invloed op uit oefenen. Het weekend aardig wat afleiding en dinsdag een drukke dag op het werk, voor ik het weet is het woensdag
 
 
 
Wat een mooi nieuws caroline, gefeliciteerd!! Leuke dingen om je mee bezig te kunnen houden! En hopelijk wordt 2022 een dubbel mooi jaar voor jullie! 
 
@covo, wat ontzettend leuk, gefeliciteerd!! 
@steefeef, ik heb dat gevoel ook gehad rond die tijd en dan heb ik niet eens eerder een miskraam gehad. Ik vroeg me toen ook af of het allemaal wel goed zat omdat ik 'niets' meer voelde. Hopelijk kun je jezelf toch een beetje geruststellen dat dat er echt hij hoort ? hopelijk snel woensdag voor jou! 
 
Terug
Bovenaan