Wens: zwanger in 2021

CoVo en Caroline gefeliciteerd zeg, wat onwijs leuk ?

Steefeef, had al even gereageerd in het andere forum, maar had precies (!) hetzelfde en wij hadden vandaag een prachtige echo. Houd moed en zoek afleiding ?

Ik ben nu 11w+3d en 19 december uitgerekend. Na het zien van een gezellig bewegende baby ben ik sinds vandaag helemaal happy❤️
 
Ah wat goed Jessie! Lekker gevoel he! Die termijnecho is toch fijn om voorbij te zijn! Wat een verschil per echo he! Ik vond dat zo leuk iedere keer.
En 19 december, mooie datum! Mooi tussen de feestdagen in ?
 
@covo ja klopt! Goede timing. Al zegt het niets over de daadwerkelijk datum? wanneer ben jij uitgerekend? Augustus/september? Hoop dat alles goed gaat?
 
Hoi hoi 
Gefeliciteerd covo wat grappig dat we allebei gaan trouwen 
Hoe gaat het nu met jou Steefeef?
Mooi dat je echo goed was jessieJm kun je weer wat beter genieten van het wondertje in je buik
Hier vanmiddag de 2de terug plaatsing gehad van de embryo die we hadden ingevroren nu dus weer op het spannende wachtbankje hopelijk is het raak anders moet de punctie weer overnieuw om eitjes te kweken maar we focussen ons op het andere mooie wat ons te wachten staat ?en gaat de tijd snel voorbij 
 
Wat spannend Caroline. Het zou alles wel af maken als het nu gaat lukken. Goed dat jullie je op iets anders heel moois focussen. Wat een prachtige dag zal dat gaan worden zeggen!!??
 
lief dat je het vraagt Caroline. Het gaat hier wisselend. Vandaag een gevoel van net wel net niet misselijk en lichte hoofdpijn, heel soms wat gevoelige tepels maar dat merk ik meer met als mn bh uit gaat of ik me afdroog met een handdoek. Niet echt een harde of opgeblazen buik meer en het anders voelen is ook weg ofzo?!
Het stelt me ergens iets gerust dat meer dames het afnemen van kwaaltjes in deze periode hebben en houdt me dat dan ook voor plus geen bloed is goed. Maar oww wat ben ik weer nerveus voor woensdag, of alles nog echt wel goed zit. 
Gisteren waren er vrienden op bezoek en zij is hoogzwanger. Wat prachtig is dat zeg! Ze weten het nog niet van ons, willen even de komende echo afwachten. Ze zei dat ze in het begin niet echt klachten had, op wat moeheid na. Dat stelt me ook iets gerust, maar toch dat stemmetje in mn hoofd met twijfels en angst blijft langskomen. 
 
 
 
Wauw wat een leuke dingen om te lezen!! Goede echo's en 2 bruiloften!! Gefeliciteerd!! Wij hebben net onze geslachtsbepalingen echo gehad en wij zijn in verwachting van een jongen?? 
 
Ik had een heel sterk voorgevoel voor een jongen? in mijn eerste zwangerschap had ik dat juist voor een meisje en dat klopte ook. Dus zoals mijn man zijn, dan zijn we echt compleet. Hoewel een 2e meid ook super welkom was geweest hoor! 
Ik heb eigenlijk nergens last van? af en toe een beetje bandenpijn. 
 
Terug
Bovenaan