hoii meiden
ik ben er een tijdje tussenuit geweest had even rust nodig
als eerste alle zwangeren en ook voor de 2 mamas die gaan trouwen GEFELICITEERDDDD
ik ben begin mei naar de gyn geweest
ene kant voel ik me er gerust door ze begon natuurlijk over me gewicht maar da was niks nieuws da wist ik al
ze zei da ik moet afvallen mag zeker nie aankomen vertel eens wa nieuws lol
ze zei da ze het best een wonder vind da ik elke maand gewoon een cyclus heb elke maand een menstruatie en sla nooit over volgens haar is vaak bij dames met een maatje meer dat ze weleens overslaan dus voor mij is dat een voordeel..
ook had ze een inwendige echo gedaan maar alles was pikzwart
schaamde me dood ze kon wel soort van lijnen zien waar me eileiders enzo moeten zitten en iets van een baarmoedermond maar ze kon nie zien in welke staat het is 
ik heb bloed moeten prikken ze wilde kijken voor me eitjes enzo omda ze dus niks kon zien heb 14 juni een videobel afspraak dan zal ik het wel te horen krijgen
heeft iemand weleend gehad dat er niks op de echo te zien was?
vriendin van mij weegt miss 5 kilo minder als ik bij haar is gewoon vanalles te zien hoor die is nu zwanger en gewoon mooi kindje en alles te zien die 5 kilo moet tog geen verchil maken?
xoxo dani
ik ben er een tijdje tussenuit geweest had even rust nodig
als eerste alle zwangeren en ook voor de 2 mamas die gaan trouwen GEFELICITEERDDDD
ik ben begin mei naar de gyn geweest
ene kant voel ik me er gerust door ze begon natuurlijk over me gewicht maar da was niks nieuws da wist ik al
ze zei da ik moet afvallen mag zeker nie aankomen vertel eens wa nieuws lol
ze zei da ze het best een wonder vind da ik elke maand gewoon een cyclus heb elke maand een menstruatie en sla nooit over volgens haar is vaak bij dames met een maatje meer dat ze weleens overslaan dus voor mij is dat een voordeel..
ook had ze een inwendige echo gedaan maar alles was pikzwart
ik heb bloed moeten prikken ze wilde kijken voor me eitjes enzo omda ze dus niks kon zien heb 14 juni een videobel afspraak dan zal ik het wel te horen krijgen
heeft iemand weleend gehad dat er niks op de echo te zien was?
vriendin van mij weegt miss 5 kilo minder als ik bij haar is gewoon vanalles te zien hoor die is nu zwanger en gewoon mooi kindje en alles te zien die 5 kilo moet tog geen verchil maken?
xoxo dani