Wens: zwanger in 2021

Welke vitamine tabletten worden door jullie gebruikt na 10 weken zwangerschap? 
Ik gebruikte tot nu de kruidvat supplementen met visolie en foliumzuur. Nu de foliumzuur niet meer nodig is, ben ik benieuwd of er tips zijn voor andere soorten. Of blijven jullie die met foliumzuur gewoon de gehele zwangerschap doorslikken?
 
Welkom Allinson! Ik duim met je mee!!

Ik slik nog steeds Kruidvat Zwanger vitamines, met omega 3. De verloskundige zei eigenlijk direct dat ik dit tot het eind kon blijven slikken, dus ben er nooit mee gestopt.
 
Dank SteefEef en CoVo!

Ik voel me best nerveus. Ook wat chagrijniger maar weet niet of dat iets betekent haha. Morgenochtend gaan we testen. Fingers crossed
 
Wat spannend allison! Ik duim voor je! 
 
@steefeef ik ben na de foliumzuur de mama compleet van davitamon gaan slikken.
 
Hoi dames!
Ik sluit me ook heel graag aan bij dit topic.
Klein voorstelrondje: ik wordt volgende maand 30 en mijn man en ik hebben al een zoontje van 20 maanden. Sinds een maandje begint het weer te kriebelen bij mij, bij mijn man al ietsje langer ?. Heb best wel lang een soort schuldgevoel gehad tegenover mijn zoontje als het ging over een tweede kindje, raar gevoel haha. Maar heb het gevoel dat ik we nu weer klaar voor ben. Duimen duimen duimen! ?
 
Hoi allemaal, 
Welkom CFK en Allison:) Leuk dat er ook nieuwe meiden bij komen. 
Wij zijn hier nog steeds aan het proberen. Vorige week helaas ongesteld geworden en de komende week dus weer klussen. Het klussen voelt wel al wat beter tussen mij en mijn partner dus dat is heel fijn. 
Eergisteren waren wij naar de sauna en zag ik ook een prachtige vrouw met een zwangere buik. Het is zo mooi dat een vrouwelijk lichaam dit kan. Ik hoop dat het ons allemaal snel gegund is. 
 
Terug
Bovenaan