Wens: zwanger in 2021

Morgen NOD. Dit is ronde 3 voor een tweede kindje. Zoontje is nu 21 maanden. Vind t wel steeds spannender worden omdat ik van ons zoontje bij ronde 4 zwanger was ?.

Had tijdens de zwangerschap van hem 0 symptomen, enkel in t laatste trimester wat misselijk. Het enige wat ik toen aan t begin van mn zwangerschap had waren hele vreemde dromen. Dat heb ik nu weer, t kan niet gek genoeg haha. Maar goed, dat kan ook best door de warmte komen.

Denk dat ik morgen ochtend wel ga testen, of toch overmorgen haha.
 
Hoi allemaal, 
Wat leuk om met iedereen mee te lezen. Ik klets graag een beetje mee. Wij zijn bezig met de 6e ronde voor ons eerste kindje. We hebben in het afgelopen jaar al 3 miskramen achter de rug met 12, 6 en 6 weken dus het is elke maand weer (extra) spannend. Leuk om ieders verhalen te lezen. Ik hoop voor iedereen op mooie en succesvolle zwangerschappen.
Liefs Vlinder
 
Ik klets ook een beetje mee, langzamerhand gaan we bezig voor een 3e kindje! Onlangs implanon verwijderd en nog aan het wachten op de eerste menstruatie.. Normaal altijd een regelmatige cyclus gehad, ook na het stoppen met de pil kwam het goed op gang en 2 keer snel zwanger. Kan er niet zo goed tegen dat m'n lichaam nu 'stilstaat'. Naja, rustig afwachten, we hebben geen haast;)
Succes meiden!
 
Haai dames,
Ook wij hopen dit jaar op gezinsuitbreiding ( broertje of zusje) voor onze dochtertje van bijna 3. 
Ik ben net 25 en mijn man is 27, wij zijn sinds vorig jaar augustus bezig helaas wil het nog niet lukken afgelopen december kwam ik erachter dat ik zwanger was, helaas in januari een miskraam gehad. Het heeft 3 maanden geduurd voor de eerste nieuwe ronde inmiddels weer in de 3e ronde hoop dat we snel zwanger worden!
liefs xx
 
Wat leuk te lezen dat er ook nog dames ten huwelijk zijn gevraagd! Van harte gefeliciteerd!
Ondertussen ben ik weer wat bij gelezen en blijf ik iedereen gewoon volgen. Hartstikke leuk! Zelf heb ik een afspraak bij de gynaecoloog gehad en is er bloedonderzoek gedaan als wel een inwendige echo. Gelukkig zag alles er goed uit, er zat alweer een eitje zelfs na de recente miskraam! Hoe bijzonder dat je lichaam snel herstelt. Hebben de gok dan ook maar gewoon gewaagd vorige week. Zijn benieuwd of het zo snel weer raak is, is het niet zo, dan wachten we gewoon weer tot de volgende ronde.
Het minder positieve nieuws is dat ik gisteren de uitslag van het bloedonderzoek kreeg. De schildklierwaarden zijn wat afwijkend, te laag. Dat die te laag zijn kan een oorzaak zijn voor herhaalde miskramen. Ik moet nu schildklier medicatie gaan slikken, in lage dosering wel hoor in ieder geval tot het volgende bloedprikmoment. Mocht het raak gaan zijn, dan blijf ik dus onder controle. Een bijzonder kenterpunt dus... 
Enerzijds fijn dat er 'iets' gevonden is wat kan wijzen op het ontstaan van herhaalde miskramen en dat er iets aan gedaan kan worden. Ben erg benieuwd! 
 
hoi allemaal 
hier vanmorgen mogen testen en die was super positief dus ik ben zwanger dit was onze enige en laatste bevruchte eitje uit de vriezer en gewoon raak we hebben 8 juli de eerste echo voelt nog zo onwerkelijk en toch ook nog wel bang dat het mis gaat maar we proberen te genieten 
 
Ooohhhh Caroline!!!!! Gefeliciteerd!!! ??

☺☺ Wat geweldig zeg! Superspannend, snap ik helemaal! Maar gaat vast goedkomen, geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan