Wens: zwanger in 2021

Wat een geweldig nieuws Caroline! Gefeliciteerd!

Hier heel lang niet op het forum geweest (heb ook nog niet teruggelezen, doe ik wat later even), maar we zitten eindeljjk weer eens echt op het wachtbankje! Zo’n fijn gevoel dat we eindelijk weer eens echt kans maken op zwanger worden.

Uit onze onderzoeken bij de fertiliteitskliniek een paar weken geleden kwam eigenlijk niet heel veel uit de paar onderzoeken die gedaan hebben. Gezien onze leeftijd en hoelang we al bezig zijn, en dat het bij de eerste ook langer geduurd heeft, raden ze ons aan om IVF te doen.
We hebben zelf besloten om deze stap nog niet nemen, omdat we er ondertussen ook achter zijn dat me man een verlaagde testeron heeft. Hij heeft hier nu medicatie voor, voor in onze vruchtbare weken en is heel had bezig met afvallen. Met als resultaat dat het eindelijk een keer gelukt is om rond de ovulatie dag sex te hebben.

En dus heerlijk weer eens echt op dat wachtbankje ?
 
Caroline, wat heb je al een lange weg afgelegd, respect! En wat heerlijk dat het nu gelukt is, gefeliciteerd, het is je gegund! Spannende weken tot aan de eerste echo, probeer er van te genieten ?
 
ahh wauw Caroline. Onwijs gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws. Geniet er van!
 
Spannend Little sunflower, ik duim voor jullie op een mooi bericht straks.
 
Even een klein beetje teruggelezen, er zijn al een paar NOD's voorbij, ben benieuwd hoe het er voor staat! Wat fijn ook dat er al een paar zwanger zijn! Gefeliciteerd allemaal :)
Staan er nog NOD's voor de deur? Al meiden die bijna kunnen testen?
 
Gefeliciteerd Caroline!!! Heel erg leuk:) 
Ik mag ook op het wachtbankje nu. Altans volgens mij waren we nog net op tijd met klussen. Wat denken jullie? Ik heb op dag 12 een ovulatietest gedaan en de kleur was best aanwezig maar niet positief. Daarna is het afgenomen en nu geen streepje meer. We hebben op dag 12 en 13 seks gehad. Ik hoop heel erg dat dat nog net op tijd was. De (mogelijke) eisprong was onverwachts vroeg deze keer. Vandaag is het dag 14 dus ik moet in ieder geval nog even wachten. Doortesten met ovulatietesten heeft niet zo'n zin meer schat ik in.
 
@Zonnekruid ik heb mijn NOD rond volgende week maandag, maar ga pas testen als ik echt overtijd ben. Ik heb een LF van 10-12 dagen, vorige ronde zelfs 9 dagen, dus eerder testen heeft denk geen zin bij mij. Maar wie weet bedenk ik me nog ?

@Tanjammies ik zou denk mischien toch nog een paar dagen door testen als je normaal een latere eisprong heb en dit nog geen knaltest was. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik rond dag 12 ineens een donkerde streep had en op dag 13 weer licht om vervolgens een paar dagen later echt een knaltest te hebben.
 
Hoi hoi Ik kon een tijdje niet op de site komen nu maar de app geïnstalleerd en nu lukt het wel
Ik zag weer wat nieuwe namen voorbij komen welkom en hopelijk ook voor jullie snel goed nieuws
Spannend little flower hopelijk snel een positieve test
 
Hier erg ongeduldig naar de echo duurt nog zo lang voor mijn gevoel ik heb een positieve test gehad maar ben pas echt zeker als ik het hartje hoor kloppen heb nu ook nog bijna nergens last van af en toe wat lichte steekjes verder niet
 
Terug
Bovenaan