Wens: zwanger in 2021

Ahh ik snap het Caroline. Het zijn spannende tijden, zeker na zo een pittig traject kan ik me zo indenken. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat en je over een aantal weken een prachtig kindje ziet en het hartje gaat horen.
Hopelijk kan je lekker genieten (en blijven de kwaaltjes weg ?)
 
Hoi
Hier gister in paniek na het werk smiddags bloed bij het afvegen toen iets van een uur later weer plassen geen bloed
Savonds na het werk licht bloedverlies bij afvegen en iets in slipje bij het naar bed weer niks snachts en vanmorgen weer weg vanochtend toch maar ziekenhuis gebeld en zei zolang het niet meer werd en geen kramp en dan moest ik wachten tot de echo want het kon ook gewoon een addertje zijn die geknapt was vanmiddag weer wat bloed met afvegen word er zo onzeker van en de echo duurt nog zolang maar bij mijn vroege miskraam in sept had ik ineens een heel leeg gevoel en dat heb ik nu niet en daar had ik bloedverlies voor de testdatum maar toch positief getest maar later een echo waarop niks te zien was en daar ben ik nu ook bang voor
 
Oh lieve Carolien, wat een onzekerheid weer. Dat bloedverlies is echt een hel na die positieve test!

Ik kan alleen maar zeggen, ik heb zo'n beetje exact hetzelfde berichtje in deze groep gepost, en iedereen heeft me toen overladen met positieve bemoedigende woorden.
En ze hadden gelijk: er was niks aan de hand. Gewoon een adertje inderdaad. Op een gegeven moment was het klaar, daarna niet meer gehad.

Lange zit tot die echo! Ik hoop dat het hierbij blijft, en dat de tijd naar de echo maar voorbij mag vliegen ❤
 
Hier vanmiddag wat bloed verlies bij het afvegen.. deze maand is echt zo vreemd... zucht.

Normaal eisprong dag 18 ong. Dit keer niks gevoeld en om mezelf gerust te stellen dacht ik, ik doe een ovu testje op dag 20 dan kan ik tegen mezelf zeggen zie je hij is geweest.... en toen nog 2 dagen een knipperende smiley!! Maar had maar 2 testjes dus gestopt met testen en geen vaste gezien maar wel vorige week donderdag een eisprong gevoeld. Lichtjes welliswaar maar had ook (3x2) pcm gebruikt die dag dus het zal wel wat onderdrukt zijn geweest. Goed en wel op het wachtbankje dus NOD daardoor naar 30 juni... en dan ineens vandaag bloed. Zucht.

Niks gevoeld vooraf, nu heel licht soms een krampje 6 dpo.... deze maand dan ineens een korte lf? Of zou het een innesteling zijn? Of was er rond dag 18 toch gewoon een eisprong die ik niet heb gevoeld en ben ik nu 13 dagen later gewoon weer ongesteld geworden.

Wat een mindfuck zeg deze ellende!!! Bah.
Moest het even kwijt hier.

Liefs van mij
 
Liefs van, een lf van 6 dagen heb je niet zomaar. Ik denk dat je die uit kunt sluiten.

Ik snap je onzekerheid en verwarring hoor, en dan ga je opzoek naar allemaal verklaringen. Maar daar geloof ik niet zo in.

Idd, je weet gewoon niet zeker wanneer je eisprong is geweest. ?‍♀️ Wat irritant! Dat zorgt er nu voor dat je niet weet waar je aan toe bent en je de controle (voor zover we die hebben ?) kwijt bent.
Als je toch een 'normale' eisprong gehad hebt, zou je nu idd rond je menstruatie kunnen zitten. Prima timing.
Maar als je toch een latere eisprong gehad hebt, zou je nu prima rond je innesteling kunnen zitten. Ook prima timing haha.

Dus eigenlijk kan je alleen maar afwachten meid. Ik hoop van harte dat het het tweede scenario is, ik duim met je mee dat het niet doorzet, en je over een week positief test!!! ?
 
@covo bedankt voor je lieve berichtje! Helpt weer een beetje relativeren..
Die menstruatie en dan dus een eisprong rond de gebruikelijke periode is opzich een beter gevoel dan nu ineens een lf van 6 dagen dus dat idee schrappen we idd maar gewoon haha.

Hopen dat het niet doorzet en het een innesteling is. Heb wel wat menstruatie krampen en alleen nog bij afvegen licht roze verlies.
Zet het wel door dan neem ik mezelf voor dat mn eisprong toch eerder was... hoe dan ook hebben we er qua gezelligheid ons uiterste best voor gedaan, minimaal om de dag.
Nu kunnen we alleen maar duimen!!!
 
Hoi
Vanochtend een verloskundige praktijk gebeld omdat ik toch niet helemaal gerust gesteld was door het ziekenhuis ging zo zakelijk allemaal
Deze had mijn verhaal gehoord en kon mij gerust stellen maar een echo was nog te vroeg dus helemaal blij kom ik thuis had ik ineens donker rood bloed bij het plassen dus het begint weer van vooraf aan met de onzekerheid denk dat ik me maar erop in stel dat het mis gaat want dit had ik nog niet gehad oh ik hoop zo dat het goed gaat ben zo bang voor een miskraam
 
@Liefs van Volgens mij is het zo dat die knipperende smiley komt doordat je oestrogeen level stijgt. Dit gebeurt vlak voor je LH piek komt, maar als je naar van die schema's kijkt van je hormonen tijdens je cyclus, gebeurt dit ook nog halverwege je luteale fase. Volgens mij  kan het dus goed zijn dat je die 2e keer de knipperende smiley hebt gehad door het oestrogeen level dat even stijgt tijdens je luteale fase. Misschien dat ze daarom ook zeggen als je je vaste smiley hebt gehad, stoppen met testen?
 
Terug
Bovenaan