Wens: zwanger in 2021

@mywlen goed om te weten!
Dit is nu wel echt m'n menstruatie namelijk. Aankomende maand ga ik toch weer aan de ovu testen voor wat zekerheid en rust. Denk wel gewoon de roze en niet de paarse cb vind dat geknipper niet heel chill geloof ik.
Op naar ronde 8, NOD 24 juli
 
Caroline, zet het door? Mijn bloedverlies was op een gegeven moment ook helder hoor, en mijn verloskundige gaf toen aan dat ze ook bij veel bloedverlies heeft gezien dat het alsnog goed ging bij vrouwen.

Ik hoop zo dat het niet doorzet, en je snel uit deze onzekerheid bent!!

SteefEef, hoe is het met jou?
 
Hoi
Vandaag het ziekenhuis ook maar gebeld die maakte zich ook niet zo druk toen ik zei dat er nu ook donker rode bloed in de urine zit ik moest even laten testen op blaasontsteking dat was het niet morgen vroeg bel ik weer naar het ziekenhuis dat het geen blaasontsteking was en ze zeiden dat ze miss de echo eerder zouden doen dan 8 juli even afwachten morgenvroeg weet ik waarschijnlijk meer de ene keer vliegt het me zo aan dat het fout is en het andere moment ben ik weer super positief vliegt alle kanten op met de hormonen ☺️
 
Pff, Caroline, wat een spanning! Hopelijk kun je snel terecht voor een echo en ik duim voor je dat het goed zit!!
Hier 'gelukkig' ook ongesteld, 3,5 week na verwijderen van de implanon. Zwanger kon ik eigenlijk niet zijn, dus laat dan maar gewoon m'n cyclus op gang komen, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar nu gaat het wel heel erg spannend worden, op naar juli!
 
Al een tijdje niks van me laten horen in dit forum! Inmiddels ongesteld geworden in ronde 4. Door naar ronde 5 voor ons tweede kindje ? en dat tussen en nieuw baan, verhuizen en het plannen van onze bruiloft door ?
 
Caroline, hoe gaat het nu met je?
Mirtjemirtje, pff, drukke tijd! Kan best zijn dat je lichaam dat ook zo ervaart en je nog even 'rust' geeft.. Wanneer ga je trouwen? En hoe oud is je eerste kindje?
 
Terug
Bovenaan