Wens: zwanger in 2021

@carolinerkj wat duurt 8 juli dan nog lang. Maar misschien ook juist een geruststelling dat professionals zich niet druk lijken te maken. 


Ik moet hier ook nog wachten. Ik heb geen positieve ovulatietesten meer gehad dus ik had denk ik echt een hele vroege eisprong deze maand. Mijn NOD is aanstaande vrijdag. Ik heb de laatste dagen wel pijn aan mijn borsten, meestal zo voor ik ongesteld wordt. Maar ik blijf nog goede hoop houden. De dagen gaan alleen zo langzaam!
 
Jeetje Amberh, wat heftig! Gezondheid is zeker belangrijk ? Een nieuwe opleiding is dan wel weer leuk! Heel veel succes!
Caroline, hoe gaat het? Nog een weekje!!
Tanjamies, spannend, morgen testen? Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Hier rustig afwachten, verwacht NOD op 22 juli. Ik doe geen ovulatietesten oid, vertrouw erop dat m'n lichaam doet wat 't moet doen..
 
@Zonnekruid, helaas ben ik zaterdagavond ongesteld geworden. Het was wel echt een tegenvaller deze keer. We gaan nu naar ronde 6 maar hebben soms een maand overgeslagen als het klussen niet lukte. Dat gaat nu wel wat beter gelukkig. Gisteren hoorde ik van een collega dat ze zwanger was. Het blijft zo moeilijk om dat te horen. Ik gun het haar maar ik ben ook zo jaloers en verdrietig omdat ik het zelf zo graag wil. 
Carolinerkj morgen ga je weer naar het ziekenhuis toch? Hoe voel je je nu? Laat je ons weten hoe het ging? Veel succes alvast!
 
Ah, balen Tanjamies! Vol goede moed op naar de volgende ronde ? Ik hoop dat je binnenkort zelf die collega met goed nieuws bent;)
Caroline, heeeeel veel succes morgen, ik duim zo hard voor je!
 
Hoe gaat het met jou covo? Heb het idee je al bijna uitgerekend bent, of zit ik mis ?

Hier inmiddels 15 weken per vandaag. Wat last van mn buik en hoofdpijn maar verder gaat het goed.

Was benieuwd naar het volgende: 27 augustus ben ik precies 22 weken zwanger. Op die dag heb ik ook de 22 weken prik staan, kan dat omdat het dan precies 22 weken is ? Of kan ik hem beter verplaatsen naar een later moment?
 
Terug
Bovenaan