Wens: zwanger in 2021

Oh SteefEef ik vind het zo leuk steeds te lezen dat je zwangerschap zo goed verloopt. Ik gun het je enorm.


Sowieso bedacht ik me laatst dat we in deze groep echt veel dames hebben die inmiddels zwanger zijn, als we terug gaan naar wanneer deze groep is gestart. Zo'n goed nieuws!

Is bemoedigend voor een nieuwe dames ook hoop ik, ik hoop dat iedereen snel een positieve zwangerschapstest heeft!

Met mij gaat het best heel goed eigenlijk! Ik ben 23 september uitgerekend, dus nog 11 weken. Over 7 weken alweer met verlof, gaat hard he!
Ons zoontje is heel beweeglijk, maar een rustig ventje. Althans, dat lijkt zo haha. Niet heel driftig of druk aan het trappen, meer rustige bewegingen die ik voel. I
Ik start volgende week wel met fysio, om me iets meer informatie te geven over mijn bekken. Ik heb daar een periode wat meer last van gehad, vooral snachts. Nu gaat het eigenlijk wel weer heel goed, ik ben in een andere houding gaan slapen en dat deed wonderen!
We krijgen volgende week een 3D echo, ik ben heel benieuwd!

Volgens mij is dat prima hoor SteefEef. Vanaf 22 weken, en dan hoe vroeger hoe beter volgens mij. Dus dan zit je perfect haha!

15 Weken ook alweer joh!

Ik ben echt heel benieuwd naar hoe de echo ging voor Caroline ???
 
Dank je wel covo. Vind het spannend, maar so far so good! Over 3 weken weer het hartje horen en dan 9 augustus de 20 weken echo.

Of wat schiet dat op he. En wat leuk en zo fijn te horen dat het bij jou ook goed gaat. De kleine man zich laat "horen" en je straks een 3d echo hebt. Wat een fijn gevoel moet dat geven. Zo tof en zo gegund!

Jaa leuk he, ik ben benieuwd hoe het met de andere zwangere meiden gaat. Hopelijk ook goed! En inderdaad hopelijk zijn alle positieve testen, een voorbode voor nog veel meer positief nieuws dit jaar ??

Ja, caroline. Ben er ook onwijs benieuwd naar. Wat is goed nieuws die meid gegund zeg! ???
 
Hee meiden,
Ik heb weer even bijgelezen! Covo en steefeef wat fijn dat het zo goed gaat!

Wij hebben net de pretecho gehad. We krijgen een jongetje ? vond het vooral leuk om hem weer een keer te zien ? en alles lijkt goed. Nu over 2,5 week de 20 wekenecho. Voel me al zo veel relaxter en heb vertrouwen. Hoop jullie ook! Ik heb me vorige week ook laten inenten tegen corona. Viel me alles mee en geen bijwerkingen. Nu valt de 2e samen met de 22-weken prik voor kinkhoest dus die doe ik dan een weekje of 2 later denk ik. So far so good! ?

En wat Covo ook zegt. Soms zit je in zo'n dipje (of een flinke) van zal het ons ook een keer gegund zijn? Maar ik hoop dat het perspectief geeft. Ik vind het ook leuk om te zien dat het steeds meer dames (en partners) gegund is??

En ben heel benieuwd hoe het met jou gaat Caroline!
 
Wat super leuk Jessie! Hoe bijzonder moet dat geweest zijn. Fijn dat het goed met je gaat en kan genieten. ?

Ik heb me vanmorgen laten enten met corona, augustus de 2e prik. Fijn dat jij geen bijwerkingen hebt gehad, hopelijk gaat hier hetzelfde gelden. We zitten met zn allen lekker in de prikfase ?
 
Hoi hoi!! Wat super fijn om te lezen dat het goed met jullie en de kleine gaat Covo, Jessie en Steefeef!! Hopelijk snel nog meer zwangeren erbij weer! 
Hier gaat ook alles nog steeds heel goed! Vandaag precies 20 weken en vorige week een goede 20-wekenecho gehad? onze kleine man is al lekker aanwezig in mijn buik, maar voelde hem dan ook al bij de 14 weken? zelfs mijn man kan het al voelen en zien?
wat leuk Jessie een jongen! Had je een voorgevoel of helemaal niet? 
Ik doe de 22-wekenprik wat later juist op advies van de VK. Zij geeft aan het moet er 2 weken inzitten en dan kan je net zo goed wachten tot het levensvatbaar is, dus ik wacht even tot de 25 weken. Vorige keer met 37 weken pas gedaan omdat het nog niet heel standaard was,, maar ja toen beviel ik nog geen 24 uur later haha!! Dus nu maar iets eerder haha!! 
 
Hoi hoi
Wat fijn dat de echo's goed verlopen en de zwangerschap met weinig symptomen zijn.
Hier 8 juli de eerste echo gehad, en waar we al bang voor waren is werkelijkheid geworden,er was niks meer te zien dus het bloeden is een vroege miskraam geweest. heb nog bloed geprikt en het zwangerschapshormoon was ook al goed gedaald dat er geen zwangerschap ergens anders Kan groeien in mijn buik. nu wachten wanneer ik kan beginnen met de pil.had het ziekenhuis gebeld en die zei dat we waarschijnlijk de punctie rond 30 aug hebben dus dat is best snel want ze hadden het over half september na de echo en dat is niet zo gelukkig. Aankomende week als het goed is alle info binnen en dan beginnen met de pil.
 
Aaahh neeee Caroline ??? Dat spijt me zo erg voor je. Ik hoopte zo op goed nieuws. Wat is het toch oneerlijk! Als iemand het inmiddels verdient zijn jullie het wel.. Doe rustig aan hoor meid. ❤


Fijn dat het met jullie ook goed gaat Jessie en Jessicaa!!

Jessie, een zoontje!! ? Gefeliciteerd! Geweldig! Had je het verwacht, of misschien een voorkeur? Ik had stiekem een voorkeur voor een meisje maar zou nu niet meer anders willen ??

Jessicaa, 20 weken ook alweer! Ook een zoontje ? Leuk!
 
Terug
Bovenaan