Wens: zwanger in 2021

Oh nee Caroline, wat ontzettend k*t! Had zo gehoopt op goed nieuws! Je klinkt wel heel positief, en heel fijn dat je niet te lang hoeft te wachten. Maar shit hé ? Heel erg veel succes ?
 
@carolinee wat een naar nieuws! En wat zal je dan wel in een rollercoaster van emoties zitten nu je ook het volgende traject al weer te wachten staat. Wel fijn dat je niet zo lang hoeft te wachten..

@covo en Jessica Nee ik had eigenlijk geen idee wat het zou worden. Ik vind beide onwijs leuk. Nu vooral leuk dat we aan het idee kunnen wennen en het concreter wordt ?
 
@carolinerkj wat een k*t nieuws zeg:( we leven enorm met je mee allemaal. Veel virtuele knuffels jou kant op!
En aan alle zwangere dames: ik vind het zo leuk om met jullie mee te lezen en te horen dat het goed gaat. Heel gek maar van jullie vind ik het allemaal leuk om te horen. Echter, als buren of collega's dan vertellen dat ze zwanger zijn voel ik me alleen maar heel naar jaloers.... ik word daar zo verdrietig van. Hoe ervaren jullie dat?
 
Herkenbaar Tanja. Dat had ik ook toen ik zelf nog niet zwanger was. Mogelijk komt dat omdat wij verder van een ander af staan hier we elkaar niet kennen maar ook alle lief en leed met elkaar delen. Met mensen die dichterbij staan, deel je toch minder merk ik. Gek he
 
Ja dat klinkt inderdaad wel logisch SteefEef. Heel fijn om alles hier te kunnen delen in ieder geval. Ik ben deze week weer in de weer met ovulatietesten en klussen?? Op naar een goede nieuwe ronde.
 
Ook hier heel herkenbaar Tanjamies. Bedankt voor je lieve woorden. ?


Voor mij was denk ik ook het verschil, dat je hier alles met elkaar deelt. Heel apart, maar je deelt hier veel meer details en ervaringen, dan je met je vrienden of familie doet. Zeker dit onderwerp deel je toch niet snel volledig met iemand.. En ook wij zijn zeker niet vanzelf zwanger geworden, dus je gaat elkaar ook vanzelf het beste gunnen iedere maand?

Spannend hoor! Ik duim met je mee! Ik zou het top vinden om je lezen dat het gelukt is!
 
Spannend Tanja! Hopelijk snel mooi nieuws vanuit jouw.


Ik heb weer een dip en voel me zo rot. Angst is weer goed aanwezig, al is dat gevoel nergens op gebaseerd maar ben ik gewoon bang dat het niet goed zit. Ik voel me leeg, al wetende het 2e trimester vaak als prettig wordt ervaren. Bah, wat shit dit zeg kan wel janken. Sorry voor mn gemekker hierover, maar moet dit even van me af schrijven.
Nog 2 weken, en dan horen we hopelijk weer een hartje
 
Terug
Bovenaan