Wens: zwanger in 2021

Hoi Steefeef wat rot dat je je zo voelt .is er wat veranderd met de symptomen waardoor je onzeker word? Miss kun je eerder voor de echo komen zodat ze je gerust kunnen stellen. Zou in elk geval even bellen je weet maar nooit wat ze zeggen ik duim voor je dat het rot gevoel weer snel weggelaten dat je een mooie echo hebt over 2 week???
 
Stom he SteefEef, we dachten dat die onzekerheid op een gegeven moment wel achter de rug zou zijn toch? Na een mooie eerste echo, na de 12 weken echo, maar het blijft aanwezig soms he.. ?


Had ik ook. Het overviel me soms gewoon. Symptomen waren sowieso weg na 11 weken, dus in het tweede trimester was het voor mij echt wachten tot ik hem ging voelen. En daarna was het nog spannend.

De onzekerheid zakte pas echt af na de 20 weken echo. Daarna ging ik hem echt wel dagelijks goed voelen, en moest ik na ook een goede 20 weken echo van mezelf écht geloven dat het niet meer fout zou gaan.

Maar daarvoor? Tijdens iedere controle was ik angstig voor het hartje luisteren..

Nu prik ik hem gewoon af en toe in z'n buikje als ik vind dat hij te lang stil ligt ??

Het wordt makkelijker, echt. Oh en dat beter voelen in hey 2e trimester, dat zeggen ze volgens mij alleen maar zodat je met een stip op de horizon door het 1e heen komt. Ik kreeg helemaal geen extra energie etc. Ja, ook weer voorbij die 20 weken echo.

Oh, en een hartje luisteren mag je heel vaak gewoon tussendoor komen doen. Als je ze belt, en uitlegt dat je je heel onzeker voelt, mag je vaak langskomen om even te luisteren! Kun je altijd nog even doen, als het niet afzakt!

Komt goed meid, echt ❤
 
Dank voor jullie lieve woorden meiden.

Waar het door komt weet ik niet zo goed. Deels angst om weer mee te maken wat al eerder is gebeurd. Deels omdat ik eigenlijk echt niks meer voel/ merk (op een buikje en snel kortademig na) en me daardoor "leeg" voel.

Het is echt super stom idd en het maakt me nog banger ofzo. Durf dan ook niet zo goed meer naar spulletjes te gaan kijken. Hopelijk mag ik me snel weer goed voelen en vertrouwen hebben zodat ik over 2 weken een mooi hartje hoor
 
Hoi lieve meiden, 
 
Ik reageer wat minder maar ben wel van alles en iedereen op de hoogte ? 
Wat een domper caroline, heb echt zitten duimen voor je, wat wordt het je gegund! 
@steefeef,  wat naar dat je je zo voelt. Ik denk dat je ook wel eerder het hartje even mag komen luisteren hoor. Wij hebben hier een 'hartjesspreekuur' dan mag je bij ons zo binnen wandelen. Zou anders gewoon even bellen,  is gewoon fijn voor jezelf als je even gerust gesteld wordt ??
 
Hoi allemaal, 
Mijn man en ik zijn nu een jaar bezig met onze kinderwens. We zijn door de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis. Onze eerste afspraak zal via beeld bellen zijn, hebben hier mensen ervaring mee en wat ze meestal doen bij zo'n eerste afspraak  
wij hopen dat wij dit jaar nog zwanger mogen worden. 
 
Dank je wel mth. Heb inderdaad besloten de verloskundige te mailen of ik een deze dagen even langs mag komen, gewoon voor de geruststelling. Lees oo de website niets over een hartjesspreekuur, dus hopelijk zijn er opties.
Hoe gaat het met jou mth?

Welkom Mkbb!!
 
SteefEef, spannend zijn die eerste maanden hè. Het wordt makkelijker als je je kindje voelt bewegen! Maar bij ongerustheid altijd contact opnemen met de verloskundige, je zal echt niet de eerste zijn. Ze zijn wel wat gewend;) Hopelijk kun je gauw terecht!
MKBB, oe, wat spannend! Geen ervaring mee, maar ik zie wel regelmatig een topic voorbij komen van dames die al wat langer wachten. Misschien kun je daar ook terecht? 
 
Ook hier nog even delen ? het is nog vroeg, 4 dagen voor NOD. Maar de test was duidelijk vanochtend! En in het echt nog duidelijker dan op de foto ?
https://i.postimg.cc/rFD2RBz2/20210717-084736.jpg
 
Terug
Bovenaan