Wens: zwanger in 2021

Dat ziet er goed uit mirtjemirtje!! Nu lekker genieten?
Steefeef een CoVo wat gaat het al snel bij jullie! Leuk om mee te lezen:)
ik zit nog 1,5 week op het wachtbankje.... duurt lang:p
 
Ik heb hier al een tijdje niet meer gereageerd, wel nog af en toe meegelezen, maar heb begin deze maand de app verwijderd omdat ik er minder mee bezig wilde zijn en dit lijkt te hebben geholpen ?. Mijn NOD was gisteren (heb een kortere lf, dus zat gisteren op 12dpo). Gisterenmorgen maar uit voorzorg al maandverband in mn onderbroek gedaan en bij eerste keer naar het toilet een druppel bloed. Ik dus weer teleurgesteld, alleen zetten het verder niet echt door. Op en gegeven moment was ik de twijfel zo zat, dat ik dacht, ik ga testen, dan zie ik tenminste dat het negatief is..... Verschijnt er een tweede licht streepje ?. Aangezien hij nog licht is, ik wat bloed heb verloren en gisteren ook krampen had, vertrouw ik (en ook mn vriend) het nog niet helemaal. Vanmorgen met ochtendurine getest en die is even licht of misschien zelfs iets lichter (nu lees ik op internet dat dit gelukkig wel vaker voorkomt). Nu maar een paar dagen afwachten en dan nog eens testen, al denk ik dat 2 licht positieve testen in ieder geval betekent dat ik zwanger kan worden, nu nog hopen dat het goed blijft gaan.
 
@steefeef, fijn dat het hartje goed was! 20 weken echo gaat dan al weer opschieten zeg  gaat hard! 
@covo, fijn dat je wel geholpen bent met bekkenfysio en ondersteuning! Ik ben ook een aantal keer bij de bekkenfysio geweest en slaap ook met voedingskussen en oefeningen. Merk alleen dat ik er soms niet aan ontkom om toch over de grens te gaan en dat komt gewoon omdat ik een 2,5 jarige rond heb lopen, dus soms is het echt even tanden bijten ? 
Hoeveel weken ben jij nu ook alweer ? Kan indd volgens mij best dat hij al aan het indalen is! Spannend he, gaat toch wel dichtbij komen nu. 
@tanjamies, spannend, wachten duurt lang! Ik duim voor je.
 
@mylwen, hoe is het nu ? 
 
@mirtje, dat is een heuuuuule duidelijke positieve test, wat fijn ?
 
 
 
Hey meiden,
Ik ben even stil geweest omdat ik ook nog mee schrijf in een ander topic. Het wordt hier ook wat stiller lijkt het.
Maar ik wilde toch hier ook het goede nieuws even delen! Ik ben hartstikke zwanger! Duidelijke testen, we moeten nog steeds erg wennen aan het idee maar zijn super blij:)
 
@MTH Sorry, helemaal vergeten nog te reageren. Ik kan zeggen dat ik echt zwanger ben :D. Ik heb de zaterdag na de eerste testen nogmaals een test gedaan en die was wat donkerder (nog geen knaltest, maar echt wel zichtbaar). Ook nog een CB digitaal gedaan en die gaf toen 2-3 weken aan. Ik had ook al vrij snel na die testen last van moeheid, last van mijn darmen en pijnlijke borsten. Sinds afgelopen dinsdag is de misselijkheid ook echt begonnen (gelukkig nog zonder overgeven). Ook al een afspraak bij de verloskundige staan voor de eerste echo op 17-8 en een paar dagen geleden is een informatrice van Moeders voor moeders langsgeweest, dus het begint wel langzaam "echt" te worden, hahaha. 
 
Gefeliciteerd tanjamies en mylewen! Super leuk, alles goed met jullie? Hopelijk weinig symptomen?

Hier vandaag de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Buikje was iets groter dan gemiddeld, maar daar maakt de echoscopist zich niet druk om, die zei dat het kindje iets groter was dan gemiddeld. Gezien we beide wat langer zijn, is dat ook niet zo gek. Super blij mee allemaal.
 
Terug
Bovenaan