Wens: zwanger in 2021

Gefeliciteerd Tanjamies en Mylwen! Wat fijn zeg!! Goed nieuws allemaal!

SteefEef, wat mooi! Lukt het je iets meer om rust te vinden in dat het goed gaat met de kleine? Voel je je kleintje al?

Hier inmiddels 33.5 week, afgelopen zaterdag een hypnobirthing cursus gehad. Erg informatief. Komt in de buurt nu, nog 2.5 weekjes werken tot m'n verlof!
 
Wat gaat de tijd al snel Covo en Steefeef!
Met mij gaat het goed alleen ben ik wel extreem moe. Ik slaap overdag 2-3 uur extra en ga ook ‘s avonds al vroeg naar bed. Het schijnt normaal te zijn? Maar zo voelt het niet hoor, hadden jullie dat ook?
Nu heb ik vakantie maar dat gaat wat worden als ik straks weer moet werken;)
 
Dankje allemaal! Fijn dat het bij jullie ook goed gaat, SteefEef en CoVo. En jij ook nog proficiat, Tanjamies!
Ik heb jammer genoeg wel behoorlijk wat last van kwaaltjes. Erg moe en veel last van mn darmen en borsten. Nu sinds een week ook echt misselijk (gelukkig nog niet overgeven), waardoor ik ook slechter eet en mn energie nog minder wordt. Maar het is allemaal voor een goed doel en ik weet waarom ik het doe ?.
 
Ik wil graag weer aansluiten. Kinderwens hele poos op een laag pitje gezet. Maandag stop ik weer met de pil. Dan heb ik eerst weer stopweek, etc. En misschien nog even ontpillen.
 
Hoi hoi
Gefeliciteerd voor degene die een positieve test hebben en voir degene die een kindje verwachten hoe gaat het met jullie?zag dat er al een paar dames naar hun verlof toe gaan wat is dat snel.gegaan zeg
Update: hier weer begonnen met de voorbereidingen voor de 2de punctie na de vroege miskraam in juni
8 aug begonnen met decapeptyl spuiten
11 aug laatste pil geslikt
vandaag de menstruatie doorgebroken
As vrijdag de eerste echo gepland en denk daarna de menopur erbij voor de rijping vd eitjes de punctie zelf staat gepland op 2 sept maar ik hoop eerder dan is de terug plaatsing ook eerder? dus weer zitten weer in de molen wel weer spannend
 
Terug
Bovenaan