Wens: zwanger in 2021

Spannend Caroline! Ik ben heel benieuwd! Fijn dat alles weer loopt. Heb je de miskraam een beetje achter je kunnen laten?
 
Hoi covo
Ja we hebben de miskraam wel verwerkt zijn soms momentjes dat je er aan denk zoals de vakantie we zeiden nu is de baby er ook bij dit jaar en dat bleek later niet en dan zie je andere ouders met baby's en dat vond ik toch lastig en van de week weer een baby aankondiging op Facebook en dan steekt het toch wel een beetje terwijl je eigenlijk wel blij voor ze bent maar goed we zijn nu meer met de bruiloft voorbereiding bezig en dat is toch ook erg leuk
 
Spannend Caroline. Wat een stoere en sterke vrouw ben je toch. Hoop op geweldig nieuws straks voor jullie!

Ahh covo wat gaat dat snel, spannend en super leuk ? al helemaal klaar voor (zover je dat kan zijn haha)?

Hier gaat het goed. Blij dat de 20 weken goed is en het genieten begint nu meer te komen. Soms nog wat dagen onzeker en bang, wat vast zal blijven. De placenta zit aan de voorzijde, waardoor ik nog niet echt wat voel. Soms denk ik wat te voelen als ik op mn rug lig en mn hand op mn buik leg, maar zeker weten doe ik het niet.
Meer meiden bekend met een placenta die aan de voorzijde ligt? Wanneer voelde jij de baby en vanaf wanneer dagelijks?
 
Ah snap ik Caroline. Jullie hebben ook echt zo'n pittige periode achter de rug. Heel begrijpelijk dat zwangerschappen om je heen je een dubbel gevoel geven. Ik denk dat het heel goed is om dat er gewoon te laten zijn! Gelukkig hebben jullie nu ook een heel positief iets om naar toe te werken met de bruiloft! ?


Steefeef, ja snel he! Haha ik sta er zelf ook van te kijken hoe hard het gegaan is sinds de 20-weken echo. Een paar keer knipperen en ik ben nu mijn vervangster aan het inwerken voor tijdens mijn verlof over 2 weken ?
Fijn dat het genieten meer komt nu meid! Dat gun ik je van harte! Mijn placenta ligt achter, dus ik kan je niet meer eigen ervaringen helpen, maar mijn beste vriendin is tegelijk zwanger als ik en haar placenta ligt ook achter. Zij voelde haar zoontje ook later, maar volgens mij ergens tussen 20/25 weken ging zij hem wel steeds vaker en krachtiger voelen.
 
Hoi mommiesss (to be)
6 augustus is ons ventje alweer 10 geworden HIEP HIEP HOERAAA  pff wat gaat de tijd snel, we zijn nu bijna 2 jaar bezig voor een broertje of zusje.
mijn cyclus is erg onregelmatig ik zit nu op dag 38 vorige maand was het dag 34 en mijn gemiddelde staat nu op dag 30 dus ik ben nu een week over tijd. ik heb op de 15e en 17e (cyclusdag 32 en 34) testen gedaan maar die waren negatief mijn langste cyclus was 43 dagen dus ik denk dat ik gewoon even afwacht tot ik daar overheen ben en miss dan nog een test doe? ik durf niet meer omda ik bang ben voor weer een negatieve test(natuurlijk heeft iedereen dat die een kinderwens heeft)  mijn laatste menstr was op 15juli dus ALS ik zwanger zou zijn zit ik nu op 5w en 3d ik voel helemaal niks in mijn lichaam maar mocht het zo zijn bij mijn zoontje begon dat pas bij 8 weken... miss was mijn hcg te laag op die 15e en 17e? een vriendin van mij zei dat een zwangerschapstest dat echt wel moet zien in week 4 dus ik zei maar miss was/is hcg nog te laag toen zei ze dat dat niet kan.
 
njaaa ik zie het allemaal wel voor alle mamas die zwanger zijn of bevallen GEFELICITEERD
 
Goeiemorgen dames zojuist getest omdat mn man vanavond op reis gaat. Vandaag/morgen NOD.... ik zie een streepje!! Kan het niet geloven in april was het echhht een tuurstreepje maar nu zie ik hem veel beter.

https://ibb.co/zf63xrG
 
@liefs van, aaah ja hoor ik zie het ook! Wat onwijs leuk!! Gefeliciteerd ?

@mamavanaiden heb je inmiddels al weer een keertje getest? Zou nu wel duidelijk moeten zijn toch? ??
 
Terug
Bovenaan