Wens: zwanger in 2021

Kat, fijn dat het meeviel! Begrijp ik, had ik ook hoor! Het leek alsof de hele beslissing er ietsje zwaarder door werd. En ik extra wilde zeker weten dat het goed voor kan beiden zou zijn als we zouden starten. Ik kon mijn vriend niet 100% goed lezen, of hij er nou wel of geen echt zin in had, en dat maakte me wat onzeker. Maar toen mijn spiraal er eenmaal uit was, zag ik hem er helemaal inkomen, heel grappig! En nu is hij in de wolken.

CJS en Liefs van, prima! Fijn dat het lijstje klopt!

Neeltjee, hoe is het nu met je? Wat raar en vooral heel jammer dat je toch een negatieve test had na de vorige. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

SteefEef, hoe is het vandaag bij jou?

Ik hoop dat ik nog even mijn laatste test mag showen bij jullie ?

Vandaag tot slot getest met CB, samen met mijn vriend afgewacht. ? Nu is het ook voor mij toch wel definitief. Ik ben nu NOD +1, dus nu wordt het toch wel echt!

Ziet er goed uit Covo! Leuk ook dat jullie de test samen hebben gedaan. Kan me voorstellen dat het daarna dan ook écht voelt. Hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben, dat is je gegund.
In het gedeelte van mijn leven waarin ik actief mijn cyclus bij houdt, is deze nog nooit zo lang (29) dagen geweest ? ik probeer rustig te wachten tot het begint ?. Maar soms ontkruipt dan ineens t gevoel dat ik t wil weten, ondanks dat ik geen zwangerschapsaignalen heb. Heb ik ook geen tekenen dat mijn menstruatie eraan komt.
Vanmorgen (helaas na mijn ochtend urine) kon ik me dan ook niet bedwingen. Dit keer deed ik een early test (4 dagen voor NOD)
https://photos.app.goo.gl/H9Nh9iPnJkwpj9fM6
Lijkt hetzelfde als paar dagen terug ??‍♀️ ik snap er dan ook helemaal niets van. Maar dat het HcG niet snel oploopt klopt natuurlijk ook niet... ? geduld geduld... is dat ergens te koop? Haha 

Oh wat verwarrend is dit Neeltjee! Deze test lijkt toch echt positief hoor, ik zie het streepje!

Weet je 100% zeker wanneer je ovulatie was? Of zou het kunnen dat hij onverhoopt later was dat je aanvankelijk dacht? Het streepje lijkt ietsje duidelijker?

Toch maar afwachten en nog even doortesten de komende dagen, en duimen dat het goed zit. Een negatieve test is gemakkelijker foutief dan een positieve, dus ik zou de hoop nog niet helemaal verliezen.

Ik duim met je mee!

Dankjewel Wensje!

@neeltjeeee ik zal je gerust stellen! Ik was 4 weken overtijd toen ik pas een positieve test in handen had. Ik deed iedere zondag ochtend een test in de hoop dat ik niet ongesteld werd. Op jou test zie ik ook een streepje echter geen roze. Duimen duimen duimen

Haha, dat zou zeker kunnen.. al was t na mijn vruchtbare dagen ook wel gedaan met mijn zin in sex ? dat was 4 januari. Dus in t “slechtste” geval ben ik daar toch ook al ver op weg naar de 14 dagen. 

oh, om gek van te worden!! 

Ik steeds naar verkondigen dat mijn zoontje me geleerd had dat niet alles in het leven te plannen is en ik daardoor geduldiger ben NOT ?
Dan parkeer ik de wijn nog maar eventjes totdat ik duidelijkheid heb ?
voor alle dames die op het wachtbankje zitten: laat jezelf niet gek maken ? haha

@Neeltjee verlies nog niet de hoop. Ik zie het streepje ook en 4 dagen voor NOD zeg je? Dat is nog vroeg en niet gek dat het dan nog geen knaller is. Hij lijkt ook iets beter te zien dan de vorige maar ik snap je hoor... het is nogsteeds licht. Maar onthoud een streep is een streep. Ik duim met je mee. Na het weekend nog eens testen en dan met ochtend urine.

Terug
Bovenaan