Hallo, Al een tijdje lees ik op dit forum mee, zeker nadat wij 31 december j.l. Een positieve zwangerschapstest in de handen hadden. Begin vorige week een kleine bloeding gehad, was snel over. Donderdag forse buikpijn en ook een lichte bloeding. Meer het idee van een blaasontsteking. Hierna was het een week rustig, de bekende zwangerschapskwaaltjes als misselijkheid en gespannen borsten namen juist toe. Gisterenochtend opnieuw geconfronteerd met een lichte bloeding, die in de avond toch doorzette en nu vanochtend... tja, ik lijk wel mijn menstruatie te hebben, maar dan net wat heftiger. Ik trek hieruit mijn conclusie, temeer het gepaard gaat met krampen. Hoogstwaarschijnlijk een miskraam dus. Vorige week al een keer contact met de verloskundige gehad, die gaf het advies af te wachten. Ik kan nu wel gaan bellen, maar het is 1 weekend, 2 Corona tijd en wil geen extra belasting vormen, 3 de intake staat komende week gepland. Heel zuur natuurlijk, bijna 7 weken zwanger of althans, dat zouden we zijn. Goede hoop hebben we niet meer. De vitaliteitsecho is over anderhalve week. Die laatste wachten we maar gewoon af, maar vooral om dan maar te zien of alles schoon is, de kans dat die echo een positief beeld laat zien is naar ons idee nu nihil. Moraal van deze introductie, wij hebben een kinderwens en hopen deze in 2021 in vervulling te zien gaan. Ik ben 33 jaar jong ;-) Wij hebben nog geen kinderen. Reden om nu toch aan te melden, niemand weet van onze wens en deze prille zwangerschap. Het is dan toch fijn om ervaringen uit te wisselen, te lezen en vooral dit even van me af te kunnen schrijven. Ik hoop van harte dat ik hier over een tijdje positief nieuws kan posten. Ben een nuchter persoon en ook wel hard voor mezelf, alleen het zo plots uit elkaar zien spatten van je droom en toekomstplannen... is toch best taai.